اسکان بیش از ۲۰ هزار نفر روز مسافر فرهنگی در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، سید عظیم اسماعیل زاده در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: استقبال مسافران نوروزی از ستادهای اسکان مدارس در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری و تاکنون هزار و ۴۷۵ خانوار فرهنگی در مراکز اسکان موقت ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان فریدونکنار اقامت داشته‌اند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: این تعداد خانوار مربوط به بیش از ۷ هزار و ۲۷۳ مسافر نوروزی است که شهرستان فریدونکنار را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده بودند.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه تعداد ۱۹ مرکز اسکان موقت در سطح شهرستان برای استقرار گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده بود، یادآور شد: در این مراکز امکانات پذیرایی برای مسافران در نظر گرفته شده و در مراکز اسکان موقت نسبت به تجهیز اتاق‌ها و ارتقای آنها برای رضایت‌مندی مسافران اقدامات لازم انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه درحدود ۱۳۲ کلاس درس در سطح شهرستان  برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده بود، گفت: پذیرش مسافران در مدارس از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ادامه داشت.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خاطرنشان کرد: براساس سیستم محاسباتی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، فریدونکنار موفق به اسکان ۲۰ هزارو ۳۶۵ نفر روز مسافر فرهنگی  دراین ایام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا