کاهش ۴۰ درصدی تصادفات نوروزی در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، سیدعباس ابراهیمی رئیس راهنمایی و رانندگی فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: در ایام نوروز تصادفاتی که منجر به جراحت شدید و فوت شده باشد خوشبختانه رخ نداده است.

وی با مقایسه به آمار تصادفات نسبت به سال گذشته در فریدونکنار، خاطرنشان کرد: آمار تصادفات در نوروز ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۴۰ درصدی رو به رو بوده است.

رئیس راهنمایی و رانندگی فریدونکنار تصریح کرد: عدم دقت به جلو و عدم رعایت حق تقدم از مهمترین علل تصادفات نوروزی در فریدونکنار بوده است.

ابراهیمی یادآور شد: دو قرارگاه نوروزی در میدان ماهی و پارک لاله فریدونکنار در ایام نوروز مستقر شده بود و همچنین عوامل راهنمایی و رانندگی در میدان درنا، پل صیادان، میدان ماهی و بازار ماهی که دارای بار ترافیکی زیادی بود حضور مستمر داشتند.

وی با بیان اینکه موتورسواران باید مسائل ایمنی را در رانندگی رعایت کنند، تاکید کرد: استفاده از کلاه ایمنی ساده‌ترین و کم هزینه ترین راه ایمنی است.

رئیس راهنمایی و رانندگی فریدونکنار افزود: آسیب وارده به سر و گردن عامل اصلی مرگ و معلولیت در بین راکبین موتوسیکلت است و همه باید با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از اتفاقات ناگوار جلوگیری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا