»محمدظاهر محمدی« معاون شهردار فریدونکنار از سمت خود استعفا کرد

به گزارش بصیرنیوز، محمدظاهر محمدی در گفت‌وگو با بصیرنیوز با تایید این خبر اظهار کرد: از مدت ها قبل به دنبال کناره‌گیری از این مسئولیت بوده و با حضور شهردار جدید چندین بار این درخواست را مطرح کرده بودم تا بالاخره با این استعفا موافقت شد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال جابه‌جایی از شهرداری فریدونکنار هستم و به احتمال زیاد مقصد بعدی کاری بنده شرکت عمران و مسکن شمال است.

معاون سابق شهرداری فریدونکنار تصریح کرد: در حال حاضر و با قبول استعفا بنده، سیداحمد اسدالهی مسئول مالی شهرداری از سوی شهردار به عنوان سرپرست معاونت شهرداری فریدونکنار منصوب شد.

به گزارش بصیرنیوز، محمدظاهر محمدی یکی از کارکنان با سابقه شهرداری فریدونکنار بوده که چندین دوره از سوی شهرداران مختلف این شهر به عنوان معاون انتخاب شده است.

گفتنی است شرکت عمران و مسکن شمال که به احتمال زیاد مقصد بعدی محمدی معاون سابق شهرداری فریدونکنار خواهد بود از شرکت های مهم بنیاد مستضعفان است و مدیریت این شرکت با مدیرعاملی حمیدرضا ربیع‌پور که از شهرداران سابق فریدونکنار بوده در مجتمع نمک‌آبرود مستقر می‌باشد که جایگاه گردشگری فوق‌العاده‌ای در کشور ایران دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا