توزیع بیش از ۵ هزار بسته راهنمای گردشگر در ستاد نوروزی فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، هادی شفیع‌زاده رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: ستاد خدمات ایمنی و سلامت مسافران از ۲۵ اسفند ماه ۹۶ تا ۱۷ فروردین ۹۷ در فریدونکنار ادامه داشته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۹۰ روز نفر شرکت کننده این طرح بودند، خاطرنشان کرد: در این مدت دو هزار و ۱۰ عدد بروشور، دو هزار و ۸۱۰ عدد سی دی، هزار و ۳۰۰ عدد نقشه شهرستانی و هزار و ۲۸۴ عدد نقشه استانی برای آشنایی بین مسافران توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار تصریح کرد: تعداد خودروهای مراجعه کننده و راهنمایی شده دو هزار و ۸۹ خودرو با ۶ هزار و ۲۶۷ نفر سرنشین بوده است.

شفیع‌زاده یادآور شد: ۲۷۰ نفر به ایستگاه سلامت و ۴۵۰ نفر به کلبه کودک مراجعه کردند.

وی افزود: در این مدت  چهار مورد تصادف رخ داد که در تمامی این موارد آمبولانس اعزام شد و دو مورد اعزام به بیمارستان شدند و ۲۶۱ نفر در حوزه امداد مراجعه حضوری داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار اظهار کرد: در طرح مشترک پزشکیار داوطلب، چهار پزشک و هشت پرستار و پیراپزشک به صورت رایگان به ویزیت بیماران پرداختند.

شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: این طرح به صورت مشترک بین هلال احمر، آتش نشانی، آموزش و پرورش، مرزبانی، راهداری و شهرداری اجرا شد که از تمامی پرسنل و اعضا، نجات‌گران، امدادگران، جوانان، اعضای شورای اجرایی، دستگاه‌هایی که در این طرح همکاری داشتند و به ویژه مدیر عامل جمعیت هلال احمر و معاونان قدردانی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت در آستانه نوروز، گفت: در طرح فرشتگان رحمت که از سوی خیران کمک جمع‌آوری شد ۵۷۱ سبد کالا تهیه و تحویل افراد نیازمند شد.

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار در پایان تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و بازدید از سرای سالمندان از فعالیت های دیگر این اداره بوده که توسط اعضای هلال احمر فریدونکنار انجام گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا