شرکت توزیع برق نقشی در خاموشی‌ها ندارد/ شهروندان فریدونکناری از تماس غیرضروری خودداری کنند

به گزارش بصیرنیوز، یعقوب حیدری مدیر امور توزیع برق فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: این روزها گرمای هوا از یک طرف و رطوبت هوا از طرف دیگر موجب شده تا روزهای طاقت فرسایی رو پشت سر بگذاریم و همه ما داشتن محیطی خنک در منزل و یا در محل کار را می‌خواهیم.
وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در فصل تابستان و با افزایش مصرف وسایل سرمایشی، مصرف برق هم بالا رفته و در تمامی کشور در تولید انرژی برق محدودیت وجود دارد.

مدیر امور توزیع برق فریدونکنار تصریح کرد: شبکه‌های برق تا حدی می‌توانند این مصرف رو تحمل کنند و همچنین نیروگاه‌ها هم نمی‌توانند بیش از میزان تعریف شده انرژی تولید کنند و اگر از میزان مشخص بیشتر شود تجهیزات نیروگاه‌ها از مدار خارج شده و تامین برق مشترکین با مشکل جدی مواجه می‌شود.
حیدری افزود: این روزها همشهریان فریدونکناری با قطعی برق در سطح شهرستان مواجه شدند که با قطع برق تحمل گرما برای همه ما سخت است.

وی ادامه داد: این خاموشی‌ها ناشی از کمبود تولید بوده و شرکت توزیع برق و اداره برق هیچ نقشی در آن ندارند و بدون اطلاع ما و در سراسر استان نسبت به قطع برق از پست برق که در اختیار برق منطقه‌ای است، اقدام می‌شود.
مدیر امور توزیع برق فریدونکنار اظهار کرد: پرسنل اداری و شبکه توزیع برق شهرستان تا انتهای خاموشی‌ها در اداره حضور دارند و پاسخگوی همشهریان هستند.

حیدری یادآور شد: خاموشی‌های یک تا دو ساعته به صورت آنی و نقطه به نقطه بدون اطلاع قبلی در برخی از نقاط شهر و روستاهای شهرستان فریدونکنار در پیش خواهیم داشت که از همشهریان تقاضا می‌شود در صورت وقوع خاموشی‌ از تماس‌های غیر ضروری با اداره برق خودداری کنند تا تلفن‌های اتفاقات برای خدمات رسانی بهتر اشغال نگردد.
وی خاطرنشان کرد: از تمامی مشترکان تقاضا می‌شود که با مدیریت مصرف برق به خصوص در ساعات اوج مصرف، به کمتر شدن خاموشی‌ها کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا