پیام رئیس ستاد کنگره شهدا مازندران به پاس برگزاری اجلاسیه شهدا

عمل به سیره الهی‌ شهدا رسالتی همگانی است

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، سرهنگ احمد الماس‌پور، معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و رئیس ستاد کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار و۴۰۰ شهید استان مازندران، به پاس برگزاری با شکوه اجلاسیه شهدای مازندران، پیامی بدین شرح صادر کرد.

بسم رب الشهدا و صدیقین

با سلام و صلوات بیکران به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، سلام به پیشگاه ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و درود بی‌پایان به روح ملکوتی ۱۰ هزار و ۴۰۰ کبوتر خونین بال دیار علویان، استان قهرمان و شهیدپرور مازندران.

دفتر پر رمز و راز دفاع مقدس، گنجینه بزرگی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های فرزندان نیک نام حضرت امام روح‌ا‌لله (ره) بوده و همواره تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) سبب ثبات انقلاب اسلامی و چراغ روشن راه پیروان حق و بصیرت است.

پیروی از خون شهدا و عمل به سیره الهی‌ آنان که مردانه و هنرمندانه، هر کدام به شیوه‌ای، طریق حق را انتخاب کردند، وظیفه‌ای مهم و رسالتی همگانی است که همت آحاد مردم و مسئولان را می‌طلبد.

از میان مردان مرد، بیش از ۱۰ هزار آلاله دریادل از خطه سرسبز مازندران، ندای لبیک به فرمان «هل من ناصر ینصرنی» امام‌شان سر دادند و رسم عاشقی را با اهدای جان خویش، جاودانه ساختند.

امروز بعد از گذشت ۲۵ سال از جنگ تحمیلی، برگزاری اجلاسیه بزرگداشت ۱۰ هزار شهید این سامان که با تلاش بی‌وقفه و ماندگار مردم و مسئولان به انجام رسید، بهانه‌ای شد تا بار دیگر با همت و عزم جدی، یاد و نام شهدا در سراسر استان، جاری و ساری شود و مردم ولایتمدار این دیار، پیمانی نو با ولی امرشان ببندند.

بر خود فرض می‌دانم با تبریک به مردم همیشه در صحنه مازندران، از تلاش‌های همه جانبه عزیزانی که طی این سال‌ها به اشکال مختلف با مجموعه کنگره، همکاری داشته‌اند و به نحوی در به ثمر نشاندن برنامه‌های اجلاسیه نقش‌آفرین بودند، تشکر کنم، چرا که اعتقاد دارم، این اجلاسیه محصول کارگروهی و تلاش جمعی همه باورمندان به راه شهدا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا