سوال از رئیس جمهور، در شرایط فعلی به سود کشور و ملت نیست

به گزارش بصیرنیوز، ولی‌الله نانوا کناری در جمع خبرنگاران با اشاره به این که از وضع موجود ناراضی، نگران و آزرده هستم، اظهارکرد: بحث حمایت از اشخاص مطرح نیست، اما در شرایط حساس فعلی تضعیف شخص اول مدیریت اجرایی نظام به سود کشور و ملت نیست .

وی در مورد علت پس گرفتن امضای سوال از رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امضای سوال از رئیس جمهور هشدار و نظر انتقادی صریح من به وضعیت نابسامان اقتصادی موجود و شرایط ناگوار معیشتی مردم بود که به گوش مسئولین رسید.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انصراف من از این سوال به منزله ابراز خرسندی از شرایط حاضر نیست، بلکه با توجه به شرایط حساس نظام که مورد هجوم تهدیدهای اقتصادی و سیاسی دشمن قرار گرفته است در حال حاضر تضعیف شخص اول مدیریت اجرایی نظام را به سود کشور و ملت نمی بینم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به این که راه حل برون رفت از وضعیت فعلی وحدت رویه و انسجام درونی نظام است، یادآور شد: چنان که در بیانات ۲۴ تیرماه مقام معظم رهبری نیز می بینیم بهترین گزینه در حال حاضر تقویت روحیه همدلی بین همه آحاد ملت و مسئولین بوده و کلید حل مشکلات، یکپارچگی کشور با تمسک به رهنمودهای رهبر است.

نانواکناری افزود: نباید فراموش کرد که همه ما نسبت به شرایط موجود آگاه و البته نگرانیم اما تشتت در اردوگاه انقلاب یقینا پیروزی بزرگی در اردوگاه دشمنان خواهد بود.

وی با اشاره به این که این روزها، روز وحدت و یکپارچگی است، اظهار کرد: باید با نگاه فراجناحی و دقت نظر، گزیده و سنجیده عمل کرد تا مبادا دشمن از اختلافات درونی سو استفاده کرده و موجب تضعیف نظام، ملت و آینده کشور شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا