مشکلات بخش دهفری فریدونکنار نیاز به توجه جدی دارد

به گزارش بصیرنیوز، محمدعلی رحمانزاده بخشدار بخش دهفری در جلسه بررسی چالش‌های این بخش که با حضور ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار فریدونکنار در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد، اظهار کرد: چند طرح با تلاش نماینده مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که یکی از آن‌ها چهار بانده کردن محور فریدونکنار و آمل بوده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع دریافت قیر رایگان و عدم اجرایی شدن شهر آستانه‌نو که بیش از ۱۰ سال از مدت پیگیری این طرح می‌گذرد از جمله مواردی است که نیاز به توجه جدی دارد.

بخشدار دهفری تصریح کرد: سه سالن ورزشی به صورت نیمه‌کاره در بخش دهفری وجود دارد که  یکی از آن‌ها سالن شیرمحله است که توسط بسیج سازندگی در حال انجام است.

رحمانزاده افزود: پیمانکار سالن حسین‌آباد در حال فعالیت است و اگر همین روند فعالیتی ادامه پیدا کند تا دهه فجر سالن به بهره‌برداری می‌رسد اما سالن کاردگرمحله که همچنان نیمه‌کاره مانده و از آغاز آن بیش از ۲۵ سال می‌گذرد اگر افتتاح هم شود دیگر هیچ لذتی ندارد.

وی گفت: پروژه گلزار شهدای روستای ازباران که با خودیاری مردم این روستا در حال انجام است اما این نگرانی وجود دارد که مبالغ اعتباری تخصیص داده نشود و یک بودجه ۳۳ میلیون تومانی فقط به آن اختصاص داده شد.

بخشدار دهفری یادآور شد: تعریض جاده روستای شیرمحله که ۱٫۷ میلیارد تومان اوراق برای آن درنظر گرفته شد و اگر تا ۳۱ شهریور این طرح به اتمام نرسد بودجه آن برمی‌گردد.

رحمانزاده اظهار کرد: تجهیز امکانات ورزشی سالن‌های مهلبان و ازباران از دیگر مواردی است که باید نسبت به آن اقدامی صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا