کشف بیش از ۱۶ میلیارد تومان کالای احتکار شده در فریدونکنار و بابلسر

به گزارش بصیرنیوز، محمدجواد موحدیان رئیس اداره تعزیرات حکومتی بابلسر و فریدونکنار در گفت وگو با بصیرنیوز با اشاره به کشف کالای احتکار شده در این دو شهرستان اظهار کرد: طی تماس‌های مردمی و با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و اداره آگاهی تعداد زیادی از پکیج و پره شوفاژ احتکار شده در بابلسر به ارزش ۱۷۰ میلیون تومان کشف و مبلغ ۱۲۲ میلیون تومان جریمه محکوم شد.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های به‌عمل آمده در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار کالای احتکار شده ادوات کشاورزی و کمباین به ارزش ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کشف و پرونده آن به تعزیرات ارسال و در مرحله رسیدگی است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: در شهرستان فریدونکنار و در بازدید از فروشگاه‌های لوازم خانگی کالاهای قاچاق لوازم خانگی خارجی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان کشف شد که این موضوع در اداره صنعت، معدن و تجارت در دست بررسی است و پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات ارائه می‌شود.

موحدیان با بیان اینکه کالاهای کشف شده در انبار نگهداری و پلمپ شده است، گفت: اموالی که احتکار شده بود پس از صدور حکم در اختیار اداره صنعت، معدن و تجارت قرار می‌گیرد و به نرخ رسمی روز به فروش می‌رسد.

وی یادآور شد: جریمه تمامی موارد کشف شده به ارزش ۷۰ درصد کالاها درنظر گرفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا