بصیر گزارش می دهد

تب تغییرات در شهرستان ها بالا گرفت

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، بعد از معرفی آقای علیرضا یونسی بعنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران تغییر فرمانداران شهرستان های مختلف شتابی بیشترگرفته است.

شنیده ها حاکی از آن است علی رجبی فرماندار شهرستان نکا که در زمان استانداری مهندس طاهایی تا مرز انتصاب در سمت  فرمانداری ساری پیش رفت و بقول ورزشی نویسان در دقیقه نود همه چیز برگشت و  این جوان جویای نام پس از فرمانداری شهرستان میاندرود به شهرستان صنعتی نکا رفت و زمزمه تغییر وی با همه لابیگری اش با برخی بزرگان استان حتمی شده و  اداره کل اتباع خارجه استان مقصد بعدی در نظر گرفته شده برای وی میباشد.

بر اساس شنیده ها  فرماندار بهشهر نیز عن قریب تغییر می کند و جایگزین وی نیز البته هنوز قطعی نشده است.

آخرین خبرها از بخشداری های استان حاکی از تغییر همه بخشداران مرکز استان به غیر  از بخشدار مرکزی شهرستان ساری می باشد.
 
همچنین شنیده شده است  یکی از خبرنگاران شهرستان جدیدالتاسیس که با کنار زدن دیگر فعال رسانه ای خوش نام و فعال که سابقه حضور در  معتبرترین خبرگزاریها را درکارنامه دارد  ، توانسته راه به  جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان یابد و به زودی  یکی از دو بخشداری این شهرستان را تحویل خواهد گرفت .وی به پاس خوش خدمتی به آقای مشاور استاندار !! در درج مطالب در سایت اصلاح طلبان و همچنین با ایراد نطق  اعتراض گونه از عدم حضور آقای مشاور در جمع خبرنگاران  خود را به فضای سیاسی رقابتی عرضه نمود و جالبتر اینکه  هیچ رزومه مدیریتی در کارنامه این شخص نیست  !!!
 
 دیگر گزینه تصدی بخشداری در شهرستان تازه تاسیس نیز “مسئول روابط عمومی “این شهرستان می باشد که نیرویی مجرب ، کاربلد و از نیروهای بدنه وزارت کشور است .
 
شنیده می شود از سوی گروه های سیاسی همسو با دولت به ویژه ستاد دکتر روحانی در مازندران نام تعدادی از افراد به عنوان فرماندار مرکز استان به استاندار پیشنهاد داده شده ولی با پا در میانی شیخ یادداشت نویس اصلاح طلب استان ، فی الحال در فرمانداری ماندنی شد.
 
همچنین شنیده شده است یکی از پزشکان حاذق (متخصص مغز و اعصاب)  و همچنین فعال با سابقه سیاسی از طیف اعتدال گرایان در شهرستان نکا به عنوان یکی از گزینه های مدیرکلی بهزیستی مازندران مطرح می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا