وزیر بهداشت: رای دادید، باید تحمل کنیم فعلاً مدیریت همین است!

به گزارش بصیرنیوز، باید آقای وزیر که در حوزه مدیریتی خودش هم با چالش‌های متعدد مواجه است و پیش از این نیز نشان داده در برابر انتقاد می‌تواند به خشن‌ترین برخورد‌ها متوسل شود و فرماندار بدره را به خاطر انتقاد از کمبود‌ها در شهرش به برکناری از کار تهدید کند و به وی دشنام بدهد، حالا در شرایط کنونی به جای پاسخگویی در برابر خارج‌شدن فرمان کشور از دست دولت به‌واسطه بی‌تدبیری‌های صورت گرفته با فرار رو به جلو به مردم یادآوری می‌کند؛ اشتباه نخست را آن‌ها انجام داده‌اند!

دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در مراسم افتتاح اورژانس هوایی و دانشکده پرستاری و مامایی در پردیس دانشکده پزشکی نیشابور با تأکید بر اینکه باید در سیاست داخلی، سیاست خارجی، فضای فرهنگی و مسائل اخلاقی تجدیدنظر شود، تصریح کرد: «دولت، نه از باب غفلت بلکه از باب واقعیت مشکلات و تنگنا‌های خاص و زیادی دارد، فعلاً مدیریت همین و وضعیت همین است، شما مردم رأی داده‌اید، رئیس‌جمهور و مجلس انتخاب کردید و آنان نیز وزیر و مدیر انتخاب کرده‌اند، پس بی‌خود اعصاب، روح و روان همدیگر را آزار ندهیم، فعلاً همین هستیم و باید درست مدیریت کنیم.»
اظهارات هاشمی در ارتباط‌دادن اوضاع فعلی کشور به رأی مردم در حالی است که آرای مردم به رئیس‌جمهور و به طور غیرمستیم به کابینه‌اش اعتماد به تدبیر آن‌ها بود. مردمی که در ۳۰ اردیبهشت سال گذشته پای صندوق رأی رفتند و دکتر حسن روحانی را به عنوان رئیس‌جمهور بعدی کشور انتخاب کردند و بر مبنای شعار‌ها و برنامه‌ای که وی در دوران تبلیغات انتخاباتی‌اش به معرض نمایش گذاشت به وی اعتماد کردند و حالا که سوء‌مدیریت داخلی در کنار جنگ اقتصادی خارجی، چالش‌هایی جدی در مسیر معیشت مردم شکل گرفته، بدیهی است باید قدردان مردمی بود که با تمام این سختی‌ها و چالش‌ها در کنار فقدان شفافیت و سوء‌مدیریت همچنان پای کشور و پای انتخاب اکثریت مردم کشور ایستاده‌اند.
از سوی دیگر تکلیف آن‌هایی که انتخابشان دکتر روحانی نبوده است، چیست؟ اقلیتی که جمعیتی ۱۶ میلیونی را شامل می‌شوند و باید به آن‌هایی که رأی نداده‌اند نیز احترام گذاشت و برایشان تدبیر داشت.
رئیس‌جمهور امروز رئیس‌جمهور همه مردم ایران است چه آن‌هایی که رأی داده‌اند و چه آن‌هایی که رأی نداده‌اند.
به طور یقین آن‌هایی که دکتر روحانی را به عنوان رئیس‌جمهور برگزیده‌اند نیز هرگز تصورش را نمی‌کردند که دغدغه‌هایشان از بازگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی به دغدغه تهیه پوشک برسد. شاید بهتر باشد، مسئولان کشور چه آن‌هایی که در جایگاه سیاسی قرار دارند و چه افرادی همچون وزیر بهداشت برای کسانی که به آن‌ها اعتماد کرده‌اند، تدابیر بهتری داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا