آمادگی بسیجیان فریدونکناری برای برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(۲)

به گزارش بصیرنیوز، عبدالله جعفرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریدونکنار در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: فرهنگ امام حسین (ع) موجب رشد معنوی انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شده و برای همیشه در دل‌های شیعیان جای دارد.

وی از برگزاری رزمایش سراسری” اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ ” در فریدونکنار خبر داد و خاطرنشان کرد: این رزمایش با شعار “وحدت، ایستادگی و پیشرفت” از صبح روز جمعه بیست‌وسوم شهریورماه تا صبح شنبه با حضور یک گردان نمونه بسیج در مدرسه ایثارگران و محل استقرار که روستای ازباران است برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریدونکنار با بیان برنامه های روز رزمایش، یادآور شد:  فراخوانی، ستون کشی خیابانی برای نمایش اقتدار، برگزاری صبحگاه بسیجیان گردان الی‌بیت‌المقدس با حضور اعضای شورای تامین و مسئولان شهرستانی از برنامه‌های روز نخست رزمایش است.

جعفرزاده تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، کلاس‌های بصیرتی و مهارتی از دیگر برنامه‌هایی است که پس از استقرار نیروها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره با فعالیت گروه‌های جهادی در طول این رزمایش، گفت: یکی از مراحل این رزمایش خدمات رسانی و محرومیت‌زدایی است که در فریدونکنار ۱۶ گروه جهادی برادر و خواهر از هفته گذشته در زمینه‌های ساخت خانه محروم، سالن ورزشی و مشاغل خانگی در حال فعایت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریدونکنار با بیان  هدف برگزاری این رزمایش عنوان داشت: هدف رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ نمایش اقتدار، انسجام، مظهر صلابت و ایستادگی و امیدبخشی ملت شریف ایران اسلامی و فرزندان بسیجی این مرز و بوم است.

جعفرزاده افزود: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که ملت ایران تا پای جان از کشور خود دفاع کرده و پشتیبان ولی فقیه هستند و اجازه هیچ تعدی و جسارتی را به بیگانگان نداده و آن‌ها را مایوس می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا