فشار بر مردم تنها استراتژی باقیمانده دشمنان انقلاب اسلامی/ آینده روشنی در انتظار ایران است

به گزارش بصیرنیوز، سیدامیر سادات کرمی مسئول بسیج دانشجویی مازندران در گردهمایی بسیجیان مسجد مهدیه فریدونکنار که شب گذشته در این مسجد برگزار شد، اظهارکرد: در یک دسته‌بندی کلی می‌توان رخ دادن واقعه عاشورا را در سه قسمت تقسیم‌بندی کرد.

وی خاطرنشان کرد: فاسد شدن حاکمیت، فاسد شدن جامعه و فاسد شدن خواص از جمله عواملی بود که موجب شهادت امام حسین (ع) شد.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه عوامل بالا در قبل از انقلاب اسلامی هم وجود داشتند، تصریح کرد: شاه و اطرافیانش از جمله دربار به عنوان عامل فساد در کشور بود و بدنه جامعه هم با فساد حاکمان به سمت فساد رفت و در حالی که برخی افراد در پی حفظ ارزش‌های اسلامی بودند اما فاحشه خانه هم وجود داشت.

سادات کرمی یادآور شد: معاویه جریانی را در جامعه زمان خود راه انداخت که همزمان فسادهای مختلفی را انجام می‌دادند اما در ظاهر مقید هم بودند که این جریان افراد زیادی را به خود جلب کرده بود که امروز این جریان توسط بهائیت دنبال می‌شود.

وی افزود: امام حسین(ع) برای اینکه این جریان را از بین ببرد اقدام به قیام کرد و در حالی که می‌دانست عاقبت کار چه می‌شود اما اقدامی کرد که تاریخ آن را ماندگار کرد و نسل‌های دیگر در پی براندازی حاکمان ظالم زمان خود بودند.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به نقش موثر قیام‌های مردم ایران قبل از انقلاب گفت: چهلم قیام قم و تبریز شاکله اصلی قیام‌های انقلاب بود.

سادات کرمی عنوان داشت: امام خمینی (ره) هم برای از بین بردن حاکمان جامعه و خواص فاسد دست به انقلاب زد و فرق قیام امام خمینی و امام حسین (ع) دارا بودن یاران بیشتر معمار کبیر انقلاب اسلامی بود.

وی اظهار کرد: برخی افراد هم زمان امام حسین(ع) و هم در زمان انقلاب اسلامی دعوت از امام را برای منافع شخصی خودشان می‌خواستند.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به برخی از منفعت طلبان در ابتدای انقلاب خاطرنشان کرد: مصدق و بازرگان از جمله افرادی بودند که به دنبال نگاه اسلامی نبودند بلکه انقلاب را برای منافع شخصی می‌خواستند.

سادات کرمی تهاجم فرهنگی، نفوذ و فشار اقتصادی را به عنوان ابزار اصلی دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: این موارد از جمله عواملی بود که از زمان صدر اسلام تاکنون مانند ابزاری در دست دشمنان بوده است.

وی ادامه داد: برخی از خواص نفوذی از زمان امام حسین (ع) تاکنون به دنبال بزرگ جلوه دادن دشمنان و ترساندن عموم مردم بوده‌اند که این امر موجب شد در حالی که جمعیت ایران در زمان جنگ حدود ۳۰ میلیون نفر بوده اما کمتر از یک میلیون نفر به جبهه اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به عاقبت شاه ایران یادآور شد: در حالی که شاه وفادارترین فرد برای آمریکا بوده اما آمریکایی‌ها در نهایت به بدترین نحو با او برخورد کردند و این عاقبت کسی است که به آمریکا اعتماد می‌کند.

سادات کرمی درخصوص اتفاقات روز جامعه اظهار کرد: بسیاری از این اتفاقات اخیر جامعه توسط افراد خائن داخلی و شبکه‌های نفوذی آمریکا رقم خورده است.

وی خاطرنشان کرد: این فشارها هیچ تاثیری بر دلبستگان انقلاب ندارد اما موجب می‌شود که برخی از افراد سست عقیده، نظام را عامل این مشکلات بدانند و به دنبال تخریب نظام باشند.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران با بیان اهمیت نقش فضای مجازی تصریح کرد: فضای مجازی افکار عمومی را مدیریت می کند و بسیاری از اتفاقاتی که در جامعه حقیقی شاهد آن هستیم در ابتدا فضای مجازی آن را شکل می‌دهد.

سادات کرمی با انتقاد از عدم وجود نظارت کافی مسئولان در نابه سامانی اقتصادی، گفت: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس و تعزیرات نقش نظارتی در اتفاقات جامعه را دارند اما تخلفات زیادی در زمینه اقتصادی در کشور رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه دشمن در زمینه نظامی هرگز نمی‌تواند با ما بجنگد اظهار کرد: دشمن در جنگ نظامی نمی‌تواند موفق باشد و همچنین در زمینه فرهنگی مردم پای انقلاب و اسلام هستند و تنها راهی که به دنبال آن هستند بنابر اظهارات مسئولان و استراتژیست‌های غربی فشار بر مردم و ایجاد نارضایتی است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی مازندران خاطرنشان کرد: دشمنان ایران به دنبال این هستند که انقلاب جشن چهل سالگی خود را نگیرد و به همین علت این همه فشار وارد می‌کنند.

وی تصریح کرد: در ماه‌های آینده اتفاقاتی در پیش است و آن ملتی پیروز می‌شود که دارای اراده قوی‌تر است؛ آمریکا در پی این است که نفت ما را تحریم کند و اگر این اتفاق رخ دهد ایران تصمیم به بستن تنگه باب المندب و هرمز را می‌گیرد که این امر آمریکا را فلج می‌کند.

سادات کرمی تاکید کرد: لازم است که مردم ایران هوشیار باشند و اتفاقات خوبی در پیش است و تمام این فشارها با توکل برا خدا به زودی از بین خواهد رفت.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه بسیج مردمی مهمترین شبکه امید کشور است گفت: به توکل بر خدا آینده روشنی در انتظار کشور ایران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا