آغاز ساخت ۵ واحد خانه محروم در فریدونکنار/ بسیج سازندگی در خدمت مردم

به گزارش بصیرنیوز، بسیج سازندگی یکی از بخش های سازمان بسیج مستضعفین است که در چند سال اخیر با عملکرد خیره کننده در زمینه های محرومیت زدایی، ارائه تسهیلات برای تولید اشتغال و ساخت خانه محروم توانسته نقش مهمی را در جنگ اقتصادی ایفا کند.

روح الله باقری مسئول بسیج سازندگی فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما از آغاز ساخت پنج واحد خانه محروم در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعی از خیرین شهرستان ساخت پنج واحد خانه محروم در روستاهای منقارپی، نوایی‌محله، کوچک‌بیشه‌محله و دو واحد در روستای ازباران آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: پنج گروه جهادی که شامل استادکاران و داوطلبان همکاری می شوند به صورت رایگان در ساخت خانه های محروم مشغول کار هستند.

مسئول بسیج سازندگی فریدونکنار تصریح کرد: دو واحد شهری و همچنین دو واحد در روستاهای شیرمحله و حیدرکلا متقاضی ساخت خانه محروم هستند که پس از تایید کمیته امداد شهرستان کار ساخت آن‌ها هم تا قبل از پایان سال آغاز می‌شود.

باقری در پایان با بیان اینکه بسیج سازندگی در خدمت مردم و محرومان است گفت: از تمامی کسانی که در مسیر کمک به محرومان همراه بسیج سازندگی هستند قدردانی می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا