بی‌اثر ماندن نقشه هفت تریلیون دلاری صهیون بین‌الملل با رشادت شهدای مدافع حرم/ فشار اقتصادی موجود عمدی است!

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی در مراسم چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران با محوریت شهید شالیکار و گرامی‌داشت حماسه ۹ دی که در مصلی فریدونکنار برگزار شد اظهار کرد: مقام شهید از درک و عقل خارج است و امام خمینی (ره) می فرمودند ” من هرگاه وصیتنامه شهدا را می‌خوانم احساس حقارت می‌کنم”.

وی با اشاره به اینکه شهدا قابل شناخت نیستند خاطرنشان کرد: در بیانات رهبری آمده است که “شهدای مدافع حرم حکم شهیدین را دارند” و این یعنی اینکه دو ثواب در پرونده این شهدا ثبت می‌شود که نشان از جایگاه بلند این شهدا است.

مبلغ حوزه علوم دینی با بیان اینکه شهدای دهه ۶۰ و دهه ۹۰ تفاوت دارند، تصریح کرد: شهدای دهه ۶۰ پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در فضایی قرار داشتند که با فتوای ولی فقیه برای حضور در جنگ همراه بود و تمامی مردم به صورت یکسان و به دنبال اهداف واحد بودند و این امر موجب شد که به راحتی تصمیم به نبرد در جبهه‌های حق علیه باطل بگیرند.

بی‌آزار تهرانی یادآور شد: شهدای دهه ۹۰ که از کشور خود به سمت سوریه و عراق برای دفاع از حرم حرکت کردند؛ دل از دنیای مقابل چشمان خود کندند و رفتند و معرفت و شناخت عمیق پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امروز رقابت‎ها بر رفاقت‌ها سایه انداخته است گفت: در حالی ما شاهد جانفشانی شهدای مدافع حرم هستیم که بسیاری از افراد به دنبال کشمکش سیاسی و صندلی‌های خود هستند اما در دهه ۶۰ این موضوعات مطرح نبود و همه در یک مکتب حرکت می‌کردند.

مبلغ حوزه علوم دینی با اشاره به وضعیت سوریه در ابتدای کار اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود ۸۶ درصد از کشور سوریه دست گروه مسلح داعش بود و برنده قطعی خود را می‌دانستند و قصد برافراشته کردن پرچم در تهران را داشتند اما مدافعان و مبارزان حرم دست آن‌ها را کوتاه کردند و این در حالی بود که برخی افراد به دنبال کار دیپلماسی و مذاکره با داعش بودند.

بی‌آزار تهرانی خاطرنشان کرد: گروه تروریستی داعش با اقداماتی منزجر کننده که دل هر انسانی را به لرزه درمی‌آورد به دنبال زدن ریشه اسلام بودند و برخی از افراد همچنان با مشاهده این وحشی‌گری‌ها حرف از مذاکره با آن‌ها می‌زدند؛ مگر می‌شود بدون جریان عزت و اقتدار نظامی با آن‌ها رو به رو شد.

وی تصریح کرد: افرادی که دنباله‌رو اندیشه تعطیلی اقتدار موشکی و قدرت نظامی برای پیشرفت در سایر امور هستند باید بدانند که دشمن به خاطر این عزت و اقتدار جرات نگاه چپ به جمهوری اسلامی را ندارد.

مبلغ حوزه علوم دینی گفت: صهیون بین‌الملل که شامل اجتماع عربی، غربی و عبری است اگر بخواهد یک کار میدانی انجام دهد چشم‌انداز ۲۵ ساله را درنظر می‌گیرد و در طرح خاورمیانه جدید در نظر داشتند تا با هزینه هفت تریلیون دلاری ظرف دو ماه با ایجاد اختلاف و تجزیه سوریه را به دست گرفته و پس از گرفتن عراق در نهایت وارد کشور ایران شوند.

بی‌آزار تهرانی عنوان کرد: نقشه دشمن در حال درست اجرا شدن بود که مقام معظم رهبری با بیان جمله “رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید” تمامی گفتمان و نقشه‌های آنان را به هم ریخت.

وی اظهار داشت: در حالی که داعش و پشتیبانان این گروه تروریستی به فکر شکست سوریه طی مدت ۲ ماه بودند اما این مقابله با ایستادگی ارتش سوریه، حضور مستشاری نیروهای ایرانی و تشکیل حشدالشعبی (بسیج مردمی) که سبک صادراتی جمهوری اسلامی بود به مدت هفت سال به طول انجامید و در نهایت منجر به شکست داعشیان شد.

مبلغ حوزه علوم دینی با اشاره به اینکه یکی از نقشه‌های دشمنان اسلام در جنگ سوریه ایجاد اختلاف و تجزیه بود خاطرنشان کرد: همبستگی شیعه، سنی، آسوری، مسیحی، علوی، لبنانی، ایرانی، افغانی و پاکستانی از برکات جنگ سوریه بود و با یک جبهه متحد علیه داعشیان ایستادند.

بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه دست کشیدن از مطامع دنیایی بسیار سخت است، تصریح کرد: شهید شالیکار فردی بود که در عین غنی بودن از اموال دنیایی به گفته خودش از این لذت‌ها دل کند و به عشق حضرت زینب کبری راهی میدان نبرد شد.

وی یادآور شد: متاسفانه برخی از افراد با کاهش ۵۰ درصدی بودجه دفاعی کشور در سال آینده و ربط دادن رزمایش موشکی به نافرجام ماندن برجام به دنبال اهداف خود هستند.

مبلغ حوزه علوم دینی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری “آمریکا رو به افول است” و این نشان دهنده این است که ما در شرایط حساسی قرار داریم و به مراحل پایانی نزدیک شدیم که لازم است با هوشیاری گام‌های نهایی را برداریم.

بی‌آزار تهرانی افزود: در بسیاری از مواقع مردم جلوتر از خواص حرکت می‌کنند که نمونه آن را در حماسه ۹ دی مشاهده کردیم؛ فتنه ۸۸ و اغتشاشات ۸ ماهه را مردم خنثی کردند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اخیر اقتصادی عمدی است خاطرنشان کرد: در حالی که با شعارهای پوپولیستی بحث ثبات ارز و کاهش تورم را مطرح کرده بودند اما هیچکدام از این شعارها تحقق پیدا نکرد و فشار بر روی مردم آمده است.

مبلغ حوزه علوم دینی تصریح کرد: برخی‌ها در پی این هستند که تمامی این فشارها را وارد کنند تا ولی فقیه جام زهری دیگر را بنوشد و از ارزش‌های اسلامی و انقلابی کوتاه بیاید.

بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه ملت ایران در مکتب حضرت سیدالشهدا درس آموخته است گفت: مردم ایران هیچگاه تن به ذلت نمی‌دهد و همیشه پشت رهبری ایستاده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا