احصا برنامه ۱۰۰ روزه و ارائه به استانداری/مسئولان ادارات برای سفرهای نوروزی آمادگی داشته باشند

به گزارش بصیرنیوز، محمدمهدی نصیری فرماندار فریدونکنار در چهارمین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در آستانه ۲۴ دی سالروز تولد سردار شهید حاج حسین بصیر که به نام روز فریدونکنار ثبت شده است قرار داریم که آموزش و پرورش و دستگاه‌های مربوطه باید برنامه‌های خوبی را برای این روز درنظر بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: جهادکشاورزی فریدونکنار با وجود رئیس جدید متحول شده و امیدواریم در اداره ورزش و جوانان هم این تحول را شاهد باشیم.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: ایجاد کارخانه روغن سبوس برنج در اولویت است و استفاده از کاه برای تبدیل به کاغذ باید در دستور کار قرار گیرد.

نصیری ادامه داد: تعیین حریم زیست محیط دامگاه باید مشخص شود چراکه این امر موجب موانع زیادی در ساخت و ساز در بخش دهفری شده است.

وی با دستور فوری به معاون سیاسی برای تشکیل جلسه ستاد راهیان نور گفت: راهیان نور یک حرکت ملی است و همه دستگاه‌ها در برگزاری این مراسم سهم دارند چراکه دارای رویکرد فرهنگی است.

فرماندار فریدونکنار یادآور شد: احصا برنامه ۱۰۰ روزه و ارائه به استانداری باید هر چه سریعتر انجام شود و این برنامه قرار نیست دارای مالی باشد فقط به دنبال خلاقیت است.

نصیری ادامه داد: برخی از مسئولان ادارات در مصاحبه‌ها، موفقیت‌های به دست آمده را مرهون تلاش خود و مدیر استانی منعکس می‌کنند که این امر پسندیده نیست چراکه باید نقش فرمانداری، نماینده مجلس و شورای برنامه‌ریزی در موفقیت‌ها لحاظ شود.

وی با اشاره به در آستانه بودن دهه فجر و جشن چهل سالگی انقلاب اظهار کرد: چهل عددی دارای قداست است و نشان دهنده پختگی است و مسئولان ادارات باید فعالیت‌های خود را در زمینه بنر، نمایشگاه و مصاحبه به اطلاع مردم برسانند.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: آمادگی برای سفرهای نوروزی باید جدی گرفته شود که شهرداری، شورای شهر، بخشداری‌ها و میراث فرهنگی و گردشگری باید این امر را دنبال کنند .

نصیری با قدردانی از اقدامات امنیتی و انتظامی اخیر عنوان داشت: کشف سه کیلو و نیم هروئین، نیم کیلو تریاک و ۲۰۰ لیتر مشروب از اقدامات خوب نیروهای امنیتی و انتظامی بود.

وی یادآور شد: تکریم ارباب رجوع بسیار با اهمیت است که مسئولان دستگاه‌ها باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر بودجه در دست ادارات نیست با زبان گویا با مردم حرف بزنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا