دستگیری ۹ جاعل پروانه‌های ساختمان در فریدونکنار/کارمند فرمانداری و ۲ دهیار در بین دستگیرشدگان هستند

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام تقوی‌فرد طی گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به گزارش مراجع اطلاعاتی شهرستان، ۹ تن از متهمانی که به اتهام مشارکت در صدور پروانه‌های ساختمانی در اراضی زراعی و خارج از بافت روستایی و تحصیل مال از طریق نامشروع اقدام می‌نمودند، شناسائی و دستگیر شدند.

رئیس شورای قضایی استان ادامه داد: متهمان که رئیس قسمت عمرانی و کارمند فرمانداری، دو نفر دهیار و نیز رئیس وکانون نظام فنی روستایی و ۳ تن از کارشناسان بعنوان مهندس ناظر هستند طی هفته اخیر دستگیر و با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند که برخی از آنها با صدور قرار قبولی وثیقه آزاد هستند.

تقوی فرد همچنین از دستگیری یکی از اشرار باسابقه منطقه فریدونکنار خبر داد.

این مسئول اظهار کرد: حسب گزارش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان این شرور با سابقه درمنطقه فریدونکنار دستگیر و به اتهام نگهداری یک قبضه سلاح جنگی و حمل و نگهداری هشصد گرم مواد مخدر تریاک و نیز نگهداری ۱۱۰ لیتر مشروبات الکلی داخلی و خارجی با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد.

تقوی فرد خاطرنشان کرد: نامبرده در امر قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر بصورت شبکه ای و باندی اقدام داشته و در این پرونده متهم جهت ادامه تحقیقات و شناسائی مرتبطین و عوامل احتمالی در قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر به اداره اطلاعات و پلیس مواد مخدر معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا