قهرمان سابق کشتی جهان در شهر جایی ندارد/ حاج کناری: مسئولان فریدونکنار دل سوخته‌ای به حال ورزش ندارند

به گزارش بصیرنیوز، عباس حاج کناری مربی تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی و قهرمان سابق کشتی جهان که هم‌اکنون در حال پرورش کشتی‌گیران سطوح پایه در فریدونکنار است در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به اینکه در شهر خودم و در تمام سطوح سنی به ویژه در مقطع سنی پایه در حال فعالیت هستم این انتظار را داشتم که حمایت‌های لازم برای پیشرفت کشتی فریدونکنار صورت گیرد اما تاکنون هیچ حمایتی از سوی دستگاه‌های اجرایی و مسئولان مربوطه انجام نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با همکاری چند نفر از مربیان فریدونکناری به صورت خودجوش فعالیت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: یک مکان اجاره‌ای در روستای فیروزآباد آن هم یک سانس در اختیار ما است که مشکلات متعددی اعم از فشار آب ضعیف و وضعیت بد سرویس‌های بهداشتی را دارد و اجازه اینکه در داخل شهر فعالیت کنیم به ما ندادند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه از وضعیت موجود کشتی در مازندران خسته شده است، تصریح کرد: هیچ مسئولی از اداره کل ورزش مازندران نسبت به پیشکسوتان کشتی خود ارزشی قائل نیست و این در حالی است که حداقل برای بنده از شهرها و استان‌های دیگر پیشنهادات بسیار خوبی مطرح است.

قهرمان سابق کشتی جهان یادآور شد: تمامی هزینه‌های اعزام ورزشکاران به اردوهای مختلف و شرکت در مسابقات ورزشکاران از سوی من و کشتی‌گیران و مربیان پرداخت می‌شود، در حالی که متولی این کارها هیات کشتی است اما انگار هیات کشتی فریدونکنار در خواب زمستانی است.

حاج کناری با بیان اینکه حمایت در پیشرفت ورزشکاران نقش بسیار ویژه‌ای دارد گفت: من خودم از ورزشکارانی بودم که با حمایت بسیج استان وارد مسابقات بزرگسالان و لیگ‌های برتر شدم که این اتفاق در آینده ورزشی من بسیار تاثیرگذار بود.

مربی تیم ملی کشتی افزود: اینطور دیده شدن‌ها در آینده ورزشکاران بسیار موثر است و اگر مسئولان در خانه بنشینند و به دنبال این باشند که ورزشکاران از تمرینات به موفقیت دست پیدا کنند این اتفاقات به ندرت رخ می‌دهد.

وی یادآور شد: هر مربی برای خود برنامه‌هایی دارد که در اولویت نخست دلش می‌خواهد که آن برنامه‌ها را در شهر و دیار خودش اجرایی کند اما متاسفانه هیچ فرد و نهادی در مازندران و حتی در فریدونکنار به دنبال برنامه‌های ما نیست.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اینکه تنها جایی که در مازندران ما را حمایت می‌کنند هیات کشتی مازندران است، اظهار کرد: هدف برنامه های من در شهر خودم است چراکه من از این شهر پرورش پیدا کرده‌ام و دوست دارم حالا که جایگاهی پیدا کرده‌ام داشته‌های خود را در اختیار کشتی‌گیران فریدونکناری قرار دهم اما چه کنیم که مسئولان امر دلشان به حال ورزش شهر نمی‌سوزد.

قهرمان سابق کشتی جهان ادامه داد: امیدواریم که جاده کشتی فریدونکنار به دست مسئولان هموار شود چراکه ظرفیت ورزش این شهرستان بسیار زیاد است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا