عزت و سربلندی دستاورد مهم جمهوری اسلامی/ برخی‌ها در حال خیانت به مردم هستند

به گزارش بصیرنیوز، سیدعلی سلیلی استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در همایش بصیرتی مسجد امام جعفر صادق(ع) فریدونکنار اظهار کرد: ایمان به خدا و تبعیت از ولایت رمز موفقیت در تمامی امور است

وی با اشاره به اینکه حضرت امام فقط با ایمان به خدا توانست انقلاب اسلامی را تشکیل دهد خاطرنشان کرد: در کنار ایمان به خدا باید کفر به طاغوت هم وجود داشته باشد چراکه توسیه قرآن برای درنظر داشتن این اصول است.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمن از ولایت فقیه بسیار هراسان است که در یازده قرن اصلا مطرح نبود اما پس از حضور امام موضوع به ولایت فقیه مطرح شد.

سلیلی با بیان اینکه شعار امسال دهه فجر “افتخار به گذشته و امید به آینده” است، گفت: در حالی که با مشکلات مختلف مواجه هستیم اما ما همچنان پای این انقلاب می‌ایستیم چراکه معتقدیم این انقلاب می‌تواند زمینه ساز ظهور باشد.

وی عنوان داشت: یکی از بزرگترین کرامت انسان مسئله عزت است که جمهوری اسلامی به ارمغان آورد و این در حالی است که در زمان شاه با یک تلگراف از کشورهای دیگر شاه و نخست وزیر تغییر پیدا می‌کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: در حال حاضر هیچکدام از کشورهای بیگانه حق ندارد نگاه چپ به کشور ایران بیاندازد چراکه جمهوری اسلامی قدرت پیدا کرد.

سلیلی با بیان اینکه نگاه مقایسه‌ای بهترین راه تشخیص وضعیت کشور قبل و پس از انقلاب است، اظهار کرد: باید نگاه بیاندازیم که در گذشته و حال در چه جایگاهی قرار داریم و آن‌هایی که در زمان ابتدای انقلاب و جنگ مدعی گرفتن جمهوری اسلامی در کوتاهترین زمان بودند باید دید کجا هستند و جمهوری اسلامی به کجا رسید.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه منافق و نفاق همچنان در کشور وجود دارد گفت: برخی که نقاب نفاق بر چهره دارند با نفوذ در بدنه نظام و مسئولیت گرفتن در حال ضربه زدن به کشور هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از داخلی‌ها در حال خیانت به مردم هستند، خاطرنشان کرد: برخی‌ها با خوشبینی و ساده لوحی به دنبال مذاکره، برجام، fatf کانال مالی با آمریکا و کشورهای غربی هستند در حالی که وضعیت معیشتی کشور هر روز در حال بدتر شدن است.

سلیلی بصیرت را لزوم کار سیاسی دانست و تصریح کرد: باید با دشمن شناسی راه نفوذ را ببندیم چراکه یکی از ترفندهای دشمنان سرمایه‌گذاری روی افرادی است که همسوی آن‌ها هستند و بنا دارند با روی کار آوردن این افراد نقشه‌های خود را در کشور ما پیاده کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: اگر قرار بود مذاکره با آمریکا مشکلات را برطرف کند چرا مشکلات کشور مصر و دیگر کشورهایی که به او اعتماد کردند برطرف نشد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به جنگ‌های مورد نظر دشمنان علیه جمهوری اسلامی اذعان داشت: جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از جمله مهمترین مواردی است که دشمن در حال برنامه‌ریزی بر روی آن‌ها است.

وی گفت: موضوع تهاجم فرهنگی و بدحجابی خطری است که نیاز دارد تا علما پای کار بیایند چراکه برخی از رسانه‌ها و سینما این روزها مکانی برای ترویج بدحجابی شده‌اند؛ برای نمونه می‌توان به وضعیت پوشش هنرمندان حاضر در جشنواره فیلم فجر اشاره کرد که جای تاسف است.

سلیلی با بیان اینکه ما خوشبین به آینده جمهوری اسلامی با تکیه بر توان داخلی هستیم، تاکید کرد: کشوری که اقدام به تولید سلول‌های بنیادی و طراحی و ساخت موشک‌های نقطه‌زن می‌کند به راحتی می‌تواند از مشکلات موجود عبور کند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دست لیدرهای منافقان در دست دشمنان انقلاب است، اظهار کرد: منافقان به ویژه فعالان رسانه‌ای به صورت علنی با مقام‌های آمریکایی و غربی دیدار می‌کنند و با دریافت هزینه‌های هنگفت تلاش دارند که به جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند.

وی در پایان گفت: ۲۲ بهمن امسال همه با هم با شعار متحد جشن چهل سالگی انقلاب را گرفته و جواب سختی را به دشمنان این انقلاب می‌دهیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا