ورود ۳۵ تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار میوه در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، اسماعیل اسماعیلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به نحوه تنظیم بازار شب عید اظهار کرد: از خرداد ماه سال جاری با توجه به شرایط پیش رو اقدامات لازم با همکاری بازرسان و ناظران بسیج برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی برای احتکار و افزایش بی‌رویه قیمت انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از فردا مقدار ۳۵ تن سیب و پرتقال با قیمت ۶ هزار و ۵۰۰ تومان سیب و ۳ هزار و ۵۰۰ تومان پرتقال برای تنظیم بازار وارد شهرستان می‌شود و در دو نقطه شهری جنب ورزشگاه آزادی و میدان درنا جنب بانک ملی و همچنین در سه نقطه روستایی شرکت تعاونی بخش دهفری، روستای فرم و روستای کریم‌کلا برای توزیع درنظر گرفته شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار تصریح کرد: سهمیه شکر بدون محدودیت در ۱۱ نقطه شهری در حال توزیع است که تاکنون در چهار مرحله به میزان ۲۳ تن شکر وارد شهرستان شد.

اسماعیلی با اشاره به توزیع مرغ در فریدونکنار یادآور شد: به میزان ۳۶ تن در بهمن ماه و ۴۸ تن در اسفند ماه توزیع مرغ صورت گرفت و همچنین درخصوص نظارت بر توزیع مرغ با همکاری ناظرین بسیج از ۶ اسفند ماه در حال انجام است.

وی ادامه داد: گوشت منجمد به میزان دو تن در اسفند ماه و گوشت گرم گوسفندی فقط به میزان ۳۰۰ کیلوگرم برای فریدونکنار سهمیه درنظر گرفته شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار عنوان داشت: قیمت مصوب مرغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت شکر ۴ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت منجد گوساله با قیمت ۳۱ هزار تومان و گوشت گرم گوساله با قیمت ۳۹ هزار تومان توزیع شد.

اسماعیلی با بیان اینکه متاسفانه برخی از عاملین در توزیع گوشت و مرغ به نحو نادرست عمل کردند گفت: بنابر تصمیم گرفته شده به ازای هر نفر یک بسته گوشت منجمد، سه عدد مرغ و پنج کیلوگرم شکر توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: قیمت نان از ۱۵ اسفند بنابر ابلاغیه استانداری تغییر پیدا کرده است و ۱۲ واحد آزادپز به همراه ۱۰ واحد دولتی به صورت کشیک و دو واحد به صورت داوطلبانه شبانه‌روزی برای شهروندان و مسافران آماده خدمت رسانی در ایام نوروزی هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار با اشاره به انجام طرح نظارتی مشترک دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: این طرح از اول بهمن ماه ۹۷ شروع و تا ۳۱ فروردین ۹۸ ادامه پیدا می‌کند که تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ مورد بازدید از واحدهای صنفی صورت گرفت که در این بازدیدها ۶۸ فقره تشکیل پرونده به ارزش ۲۱ میلیون تومان انجام گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا