آمادگی بیش از ۱۲۰ واحد اقامتگاهی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، محمد شیاری رئیس اداره گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار کرد: برگزاری جلسات خدمات سفر، اجرای گشت مشترک، تشدید بازرسی‌های نظارتی از اماکن اقامتی پذیرایی و تهیه و ارائه نرخ واحدهای اقامتی پذیرایی و پیگیری برای بهبود نمازخانه و سرویس های بهداشتی بخشی از اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی فریدونکنار بوده است.

وی از اجرای رزمایش ترافیکی امنیتی خدمات سفر در فریدونکنار خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه نوروزگاه و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با همکاری شهرداری از اقدامات دیگر این ستاد بوده است.

رئیس اداره گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی فریدونکنار تصریح کرد: برای مسافران و گردشگرانی که ایام نوروز به فریدونکنار سفر می کنند فرم نظرسنجی، اقلام تبلیغاتی، بروشور و راهنمای گردشگری درنظر گرفته شده است.

شیاری با بیان اینکه مراسم استقبال از بهار و جشن چهارشنبه سوری برگزار می شود، گفت: با همکاری اداره ورزش و جوانان فریدونکنار ۱۰ ناجی غریق برای طرح دریا درنظر گرفته شدند تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

وی از افزایش ۱۳٫۵ درصدی نرخ اقامتگاه‌ها خبر داد و یادآور شد: بیش از ۱۰۰ اقامتگاه خانه مسافر، ۱۷ هتل آپارتمان و متل و هفت واحد پذیرایی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در فریدونکنار هستند.

رئیس اداره گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی فریدونکنار ادامه داد: به دنبال سامندهی افراد تابلو به دست در سطح شهر هستیم اما به دلیل عدم وجود راهکار قانونی از اقدام مناسب به دور مانده‌ایم که امیدواریم دستگاه‌های مربوطه برای این امر چاره‌اندیشی لازم را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا