خسارت ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از خزانه‌های برنج در فریدونکنار/ ادارت خدمات‌رسان آماده باش هستند

به گزارش بصیرنیوز، با ورود سامانه بارشی از عصر دیروز (یکشنبه) خسارت‌هایی به شهرهای مازندران وارد شد که این خسارت‌ها در شهرستان فریدونکنار بیشتر متوجه کشاورزان شد.

محمدمهدی نصیری فرماندار فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مهمترین خسارتی که در پی این باد و باران به این شهرستان وارد شده قعطی برق در چند نقطه از شهر و خزانه‌های برنج کشاورزان است.

وی با اشاره به اینکه ادارت خدمات رسان در حال آماده باش هستند خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت آب و هوا ادارات برق، آب و نیروهای خدمات رسان در حال آماده باش قرار دارند.

محمد هادی‌زاده مدیرجهاد کشاورزی فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ درصد خزانه‌های برنج شهرستان آسیب دیده است، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها، دریافت گزارشات و برآورد کلی تا این لحظه بر اثر باد دو هزار و یکصد و هشت هکتار از خزانه‌های برنج اراضی کشاورزی به میزان یک میلیارد تومان و همچنین هزار و ۵۰۰ هکتار بر اثر سیل به میزان یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در پی باد و باران دیشب به تاسیسات برق یکی از مرغداری‌های سطح شهرستان آسیب وارد شده است.

به گزارش بصیرنیوز، در آستانه سال نو و فرارسیدن عید نوروز این سامانه را می توان آخرین سامانه بارشی سال ۹۷ دانست و آنطور که مشخص است تا ابتدای سال ۹۸ ادامه دارد که لازم است شهروندان هوشیاری لازم را برای جلوگیری از خطرات احتمالی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا