۱۴ مدرسه فریدونکنار آماده اسکان فرهنگیان در ایام نوروز/ نرخ کلاس‌ها افزایش پیدا نکرد

به گزارش بصیرنیوز، سیدعظیم اسماعیل‌زاده مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۴ مدرسه فریدونکنار آماده اسکان و پذیرایی از فرهنگیان هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۹ کلاس برای اسکان فرهنگیان درنظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ۹۸ کلاس درجه الف و ۲۱ کلاس درجه ب در مدارس آماده اسکان مسافران هستند و کلاس های نوع الف دارای تلویزیون، یخچال و فرش هستند اما کلاس‌های نوع ب باید از تلویزیون و یخچال مشترک استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: در سال گذشته هزار و ۴۷۵ خانواده به ازای هفت هزار و ۲۷۳ نفر و ۲۰ هزار و ۳۶۵ نفر روز در مکان‌های اسکان فرهنگیان فریدونکنار پذیرش شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود این آمار در سال جدید با افزایش ۱۰ درصدی رو به رو شود.

اسماعیل‌زاده یادآور شد: تعداد ۴۸ نفر از همکاران اداره آموزش و پرورش فریدونکنار به عنوان اعضای ستاد اسکان و مهمانداران به مسافران خدمات سفر نوروزی می‌دهند.

وی با بیان اینکه نرخ کلاس‌های اسکان نسبت به سال گذشته افزایش پیدا نکرده است، گفت: کلاس‌های نوع الف با نرخ زیر ۳۰ هزار تومان و کلاس نوع ب به میزان پنج هزار تومان ارزانتر از کلاس نوع الف در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا