بازدید بیش از ۹۶ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری فریدونکنار/ وضعیت جوی و مسدود بودن راه‌ها موجب کاهش سفر شد

به گزارش بصیرنیوز، محمدمهدی نصیری فرماندار فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به آمار بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری فریدونکنار، خاطرنشان کرد: تعداد بازدید کننده از جاذبه‌های گردشگری، مراکز تفریحی و مراکز خرید از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۷ تا هفتم فروردین ۹۸ در فریدونکنار ۹۶ هزار و ۹۶۲ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به سال قبل با کاهش ۱۲۵ هزار نفری رو به رو بوده است خاطرنشان کرد: امسال به علت وضعیت جوی، اعلام هشدارهای هواشناسی و ستاد بحران و همچنین مسدود بودن راه‌ها از حجم مسافران در شهرهای شمالی کم شده که فریدونکنار هم از این قاعده مستثنی نیست.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: از آغاز طرح‌های نوروزی تاکنون تعداد ۱۷۶ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، رستوران‌های بین راهی و مرکزی، دفاتر خدمات مسافرتی، اقامت موقت و مهمانسرا صورت گرفته است.

نصیری با اشاره به آمار اسکان فرهنگیان گفت: دو هزار و ۱۱۴ فرهنگی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در ۱۴ محل اسکان فرهنگیان در فریدونکنار اقامت پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نظارت کامل بر روی خدمات مسافرتی و قیمت کالاها انجام می‌شود، یادآور شد: مسافران و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقامتی با شماره ۰۹۶۲۹ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و برای پیگیری افزایش قیمت‌ها با شماره ۱۲۴ ارتباط برقرار کرده و شکایات خود را مطرح کنند.

فرماندار فریدونکنار تاکید کرد: تمامی ادارات فریدونکنار در ستاد تسهیلات نوروزی که در اداره گردشگری شهرستان مستقر است دارای کشیک‌های نوروزی هستند که مسافران یا گردشگران می توانند با حضور در این ستاد شکایات خود را مطرح کنند تا پیگیری لازم انجام گیرد.

نصیری با بیان اینکه ستادهای نوروزی تا ۱۷ فروردین ۹۸ دایر است گفت: ستادهای نوروزی از ساعت هشت و نیم صبح تا ۱۷ عصر دایر است و همکاران پرتلاش برای خدمات رسانی آماده خدمت هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا