ساخت یک منزل در روستای “رکن‌کلا” از سوی مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام غلامرضا آقاجانی از کارشناسان مسائل دینی و امام جماعت مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: با همکاری خیرین مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) فریدونکنار و همچنین کمیته امداد شهرستان سیمرغ یک باب منزل برای یکی از سیل زدگان روستای رکن‌کلا ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فردی که برای او قصد ساخت منزل را داریم از نیازمندان و سادات روستای رکن‌کلا است که از سوی کمیته امداد شهرستان سیمرغ به ما معرفی شده، خاطرنشان کرد: منزلی به مساحت ۶۰ متر که تمامی فعالیت‌های ساختمانی از مهندسی گرفته تا اتمام بر عهده خیرین و گروه‌های جهادی مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) فریدونکنار است و همچنین کمیته امداد مبلغ ۲۵ میلیون تومان کمک خواهد کرد.

امام جماعت مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) فریدونکنار یادآور شد: برای ساخت این خانه تاکنون مبلغ ۳۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده که برنامه‌های اولیه آن اعم از نقشه‌کشی و هماهنگی‌ها در حال انجام است و به زودی کلنگ شروع این منزل به زمین زده می‌شود.

آقاجانی یادآور شد: ساخت این منزل در قالب طرح جهاد همبستگی ملی است که امیدواریم ظرف مدت چهار ماه این پروژه به اتمام برسد.

این کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه کمک به همنوع از آموزه‌های دینی ما مسلمانان است تصریح کرد: به غیر از ساخت این منزل کمک‌های دیگری مانند ۲۵ میلیون تومان وجه نقد، دو نیسان کالا و سه گروه جهادی در سه مرحله به مناطق سیل‌زده سیمرغ و آق‌قلا اعزام شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا