مشکلات کشور با الگوی حماسه خرمشهر برطرف می‌شود

به گزارش بصیرنیوز، عبدالله جعفرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با گرامی‌داشت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر نتیجه مقاومت رزمندگان و مردم این شهر در برابر دشمنان بعثی بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنی که تا دندان مسلح بود تسلیم مقاومت مردم خرمشهر شد خاطرنشان کرد: در حالی که بسیاری از کشورهای استکباری به صدام کمک می‌کردند اما او نتوانست در برابر اراده و ایمان رزمندگان اسلام هیچ غلطی کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار رمز پیروزی در عملیات بیت‌المقدس را توکل برخدا، تبعیت از ولایت فقیه، مقاومت و ایثار دانست و تصریح کرد: همانطور که خداوند در قرآن می فرمایند باید برای رسیدن به پیروزی در برابر دشمنان مقاومت کرد که این مهم در کنار تبعیت از گفتمان امام خمینی (ره) و از خودگذشتی تجلی پیدا کرد.

جعفرزاده یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبری “خرمشهرها در پیش است” که برای حماسه‌سازی در تمامی جبهه‌های پیش رو نیاز به عزم و اراده محکم و استوار است.

وی ادعاهای اخیر مسئولان آمریکایی را پوچ خواند و تاکید کرد: ملت ایران در برابر تهدیدها و تحریم‌ها فرزندان عاشورا و رمضانند که آمریکا و همدستانش را مانند برهه‌های مختلف تاریخ زیر پای خود لگد می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار در پایان گفت: مشکلات امروز کشور ما با الگوی حماسه خرمشهر قابل برطرف شدن است؛ اگر نگاه به تولید داخل و مقاومت در برابر مشکلات و خواست کشورهای غربی صورت گیرد جمهوری اسلامی به اوج قله‌های عزت می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا