شلیک موشک انتفاضه نتیجه روز قدس است/ مشتاقان مذاکره با آمریکا به برجام رجوع کنند

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی امام جمعه فریدونکنار در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: روز قدس روز فریاد امت اسلامی علیه ظلم هفتاد ساله ابتکار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است.

وی خاطرنشان کرد: با ابتکار دقیق امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تمام توطئه‌های کشورهای مستکبر که با ابزار دقیق تبلیغاتی به دنبال محو قدس از خاطر مسلمانان و حتی مردم جهان هستند خنثی شده است.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز تمام امت اسلام است و در این روز تمامی مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیزم فریاد سر میدهند؛ اگر صهیونیست ها فرصت داشته باشند، تجاوز به کشورهای دیگر را هم در دستور کار خود قرار می دهند.

جلالی افزود: در این روز باید به ابرقدرت ها هشدار داده شود که اسلام دیگر تحت سیطره شما واقع نمی شود و تمام مسلمانان با قدرتی که دارند می توانند در مقابل قدرت های اسکتباری بایستند.

وی یادآور شد: شکل گیری انتفاضه و حماس که روزی با سنگ می جنگیدند اما امروز با بالافتن روحیه و توان که نتیجه اعلام روز قدس از سوی امام راحل و حمایت مسلمانان است با موشک می جنگند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به طرح معامله قرن گفت: پیمان شکنی، تفرقه افکنی و خود برتربینی از خصلت های یهودیان است.

جلالی ادامه داد: بنابر طرح معامله قرن فلسطین باید خلع سلاح شده و یک کشور کوچک در نوار غزه برای اسکان فلسطینیان تشکیل شود.

وی اظهار کرد: درحالی که نزدیک به ۱۰ میلیون نفر فلسطینی در کشورهای دیگر آواره هستند، در طرح آمریکا حق بازگشت به آنها داده نشده است و اگر یک عرب بخواهد از یهودی خانه‌ای خریداری کند ممنوع است اما در مقابل مجاز است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل به دنبال پیاده کردن این طرح در کشور ایران هستند، خاطرنشان کرد: آمریکا با طرح مذاکره موشکی در اصل به دنبال خلع سلاح موشکی ایران هستند تا بتوانند مقاصد خود را اجرایی کنند.

جلالی عنوان داشت: برخی افرادی که در گوشه و کنار حرف از مذاکره با این کشورها میزنند باید به بدعهدی آمریکا در قضیه برجام مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: تا زمانی که خون پاک شهدا در رگ های ملت عزیز ایران قرار دارد و الگوی او امام حسین (ع) هرگز زیر بار ذلت کشورهای مستکبر و آمریکا نخواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا