برخورد قاطع با دانه درشت‌ها نوید روزهای خوب را می‌دهد/ رئیس قوه قضائیه شروع بسیار خوبی در مسئولیت جدید خود داشتند

به گزارش بصیرنیوز، ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با تبریک هفته قوه قضاییه به مسئولان و کارکنان قضایی، اظهار کرد: حجت‌الاسلام رئیسی شروع بسیار خوبی را در مسئولیت ریاست قوه قضاییه داشتند که امیدواریم همچنان این روند ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت قضایی بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد: حجم پرونده‌ها به محاکم قضایی زیاد است که این کار را برای مسئولان سخت می‌کند.رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه مسئولان قضایی برای ایجاد رضایت مردم لازم است چند کار را انجام دهند، تصریح کرد: کاهش ورود پرونده‌ها به تشکیلات قضایی، کم کردن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، برخورد مناسب با ارباب رجوع و همچنین برخورد سخت با متخلفان دانه درشت از جمله مواردی است که باید در تشکیلات قضایی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برخورد با دانه درشت‌های مفسد بسیار اثرگذار است، ادامه داد: برخورد با دانه درشت‌ها هم می‌تواند موجب خرسندی مردم، اثرگذاری در جامعه و همچنین عبرت دیگران باشد.

نانواکناری طرح‌های ریاست قوه قضاییه را مناسب دانست و یادآور شد: طرح‌هایی مانند ارائه گزارش مالی در پایان هر سال و برخورد قاطع با فساد نوید روزهای خوبی را می‌دهد که امیدواریم همچنان ادامه پیدا کند.

وی از تصویب قانون ارائه ليست اموال مسئولان و خانواده‌هايشان در مجلس خبر داد و گفت: این طرح البته از چند سال قبل مطرح بوده اما هم‌اکنون به جریان افتاده و تصویب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا