رعایت حجاب موجب تضمین آینده و آرامش افراد است/ مسئولان در موضوع حجاب عاشورایی عمل کنند

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر فریدونکنار که با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در دفتر امام جمعه برگزار شد با اشاره به گرامی‌داشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: همانطور که بر اساس فریضه دینی ما یکی از معروف‌های واجب اسلامی، امر به معروف است؛ حجاب هم در کنار این مسئله از ضروریات دین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه تمامی مذاهب اسلامی مسئله حجاب را قبول دارند که از واجبات دینی است، خاطرنشان کرد: آنقدر مسئله حجاب بدیهی و ضروری است که منحرف‌ترین گروه به ظاهر اسلامی یعنی همان داعشی‌ها با ان همه جنایت و وحشی‌گری موضوع حجاب را رعایت می‌کنند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: دشمن با تبلیغات و ترفندهای خود در فضای مجازی برنامه‌های متعددی را برای از بین بردن مسئله حجاب در حال اجرا دارد.

جلالی یادآور شد: زمانی که از سوی رضا شاه دستور کشف حجاب داده شد، آیت‌الله شاه آبادی در سخنرانی فرمودند که این حرکت رضا شاه کمر تمامی پیامبران الهی را شکسته است چراکه توصیه‌های زیادی از پیامبران، امامان و قرآن در رابطه با مسئله حجاب بیان شده است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر فریدونکنار تاکید کرد: بنابر روایات کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند برای همیشه در جهنم می‌مانند.

وی با بیان اینکه حجاب عزت و کرامت برای بانوان است اذعان کرد: حجاب نه تنها ذلت برای زنان و دختران نیست بلکه عزت و افتخاری است.

امام جمعه فریدونکنار گفت: هزینه برای موضوع حجاب یک نوع سرمایه‌گذاری است و می‌تواند آینده زندگی فرزندان ما را تضمین کند و جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

جلالی اظهار کرد: با رعایت حجاب بسیاری از تبعات و ناهنجاری‌ها از بین می‌رود و شاهد کاهش مشکلات اجتماعی، خلوت شدن دادگاه‌ها و آرامش نیروی انتظامی خواهیم شد.

وی بر لزوم احساس مسئولیت نسبت به ترویج عفاف و حجاب تاکید و خاطرنشان کرد: مسئولان باید نسبت به موضوع حجاب توجه جدی داشته باشد چراکه وظیفه دینی ما است و همه باید به سمت ترویج عفت و حجاب حرکت کنیم تا این موضوع رشد پیدا کند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: همچنان که در زمان محرم هیات امنای مساجد و تکایا برای اطعام دهی تکاپو دارند تا مراسم به خوبی برگزار شود، در مسئله حجاب و برنامه‌های آن هم باید مسئولان اینچنین اقدام کنند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر فریدونکنار با اشاره به اینکه در بسیاری از وصیت‌نامه شهدا نسبت به مسئله حجاب تاکید شده است، یادآور شد: خون‌های زیادی ریخته شده تا دختران و زنان در جامعه مصون بمانند و زندگی آرامی داشته باشند که باید حافظ این خون‌ها باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا