برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب فریدونکنار/ مطالبه‌گری عمومی، هدف اصلی راهپیمایی عفاف و حجاب

به گزارش بصیرنیوز، علی محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با گرامی‌داشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: رعایت حجاب و عفاف یکی از مهمترین مسائلی است که اسلام برای مسلمانان واجب کرده تا کرامت، ارزش، امنیت و آینده افراد تضمین شود.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به هجمه‌های زیاد دشمنان در زمینه‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران به ویژه در زمینه فرهنگی که حجاب یکی از شاخه‌های اصلی آن محسوب می‌شود، نیاز است تا زنان و مردان ما نسبت به اهمیت رعایت حجاب آگاهی کامل به دست آورند تا در تلاطم توطئه‌های دشمن غرق نشوند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب این شهرستان، تصریح کرد: حدود ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در فریدونکنار برگزار شد که ویزیت رایگان بیماران، نمایشگاه عفاف و حجاب، مسابقات ورزشی، برنامه‌های اردویی و نشست‌های بصیرتی و معرفتی از جمله این برنامه‌ها بوده است.

محسنی با بیان اینکه مهمترین برنامه این هفته راهپیمایی خانوادگی مدافعین حریم خانواده است، گفت: این راهپیمایی با هدف حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی و مطالبه‌گری موضوع رعایت حجاب روز جمعه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۸ از پارک پل میلاد آغاز شده و تا پارک لاله فریدونکنار ادامه دارد و همچنین در انتهای مسیر برنامه‌های شاد و متنوعی همراه با قرعه کشی، اهدای جوایز و تجلیل از بانوان محجبه برای افراد حاضر اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: فریدونکنار دارای مردم انقلابی و غیور و زنانی با عفت است که اجازه نمی‌دهند برخی افراد با اهداف مشخص به دنبال تخریب چهره این شهر باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا