حلال‌زادگی مهمترین شاخص توسعه و رشد تمدن است/ منتظر جوانان مومن و انقلابی در دولت و مجلس هستیم

به گزارش بصیرنیوز، حسن عباسی در مراسم یادبود مادران شهدای فریدونکنار که در مسجد امام سجاد(ع) این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه هدف اصلی برنامه ریزی دشمن برای ضربه زدن به کشور ایران، زنان و دختران جامعه است، اظهار کرد: دشمن در تهاجم فرهنگی روی شخصیت زنان و دختران جامعه برای نابودی عفت و حیا و برای مسائل اخلاقی تمرکز کرده است.

وی با اشاره به اینکه محور زندگی زنان هستند، خاطرنشان کرد: امروزه مشکلات اجتماعی ما ریشه در نابسامانی‌های سبک زندگی موجود در جامعه دارد.

رئیس اندیشکده یقین با تأکید بر اینکه با متون غربی نمیتوانیم معیار انسان شناسی در بیاوریم، افزود: اهمیت بیش از۳۰۰ مادری که در شهر فریدونکنار انسان‌های عظیمی را پرورش دادند درس اصلی ما بودند که تفکر انقلابی داشتند و شهید حاج حسین بصیر نماینده این تفکر مادران بودند.

عباسی تصریح کرد: مادر همه مادران شهدا حضرت زهرا(س) است و همیشه اصرار دارم که در محفل مادران شهدا تبیین و تفسیر شود که جوانان ما به ویژه دختران درک صحیحی از مادر داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه سه عامل شهید می‌سازد، گفت: پدری که نطفه پاک، مادرانی که شیر پاک و پدر و مادرانی که لقمه حلال داشته باشند فرزند شهید تحویل جامعه می‌دهند.

این کارشناس مسائل استراتژیک یادآور شد: ایران تنها کشوری در دنیا است که تعداد دانشجویان دختر آن از دانشجویان پسر بیشتر است که این برای ۲۰ سال آینده ایجاد یک نسل سوخته از دختران ما می‌کند.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه حلال‌زادگی مهمترین شاخص توسعه پیشرفت و رشد تمدن است اذعان کرد: موضوع حرام‌زادگی و زنا در برخی از کشورهای آفریقایی و اروپایی بسیار چشمگیر است و بنابر آمارها کشور کلمبیا با ۸۴ درصد در آفریقا و کشور فرانسه با ۵۷ درصد در اروپا بالاترین آمار حرام‌زادگی را دارا است.

عباسی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت مردم آمریکا حرام‌زاده هستند، خاطرنشان کرد: در منطقه ما رژیم صهیونیستی با ۶ درصد و ترکیه با سه درصد به ترتیب در رتبه اول و دوم قرار دارند و درحالی که این نمودار پنج سال انتشار پیدا می‌کند اما هیچ درصدی برای جمهوری اسلامی ایران قرار داده نشده است.

وی با تأکید بر اینکه شیرازه اصلی این ملت حلال‌زادگی است، یادآور شد: یک شهر کوچک مثل فریدونکنار ۳۵۰ انسان تراز دارد که اگر فریدونکناری‌ها در کربلا بودند این واقعه اتفاق نمی‌افتاد.

این کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه عادی کردن مسائل اخلاقی و بی‌عفتی رواج پیدا کرده است و شیب حرام‌زادگی بیشتر شده است تاکید کرد: سازمان ملل از اینکه آمار حرام‌زادگی را در کشورها منتشر می کند نگران اخلاق نیست بلکه نگران تغییرات اجتماعی و جمعیتی است که با فشار بر روی ایران می‌خواهد زنان ما را بی‌حجاب کنند و ازدواج سفید را سر لوحه زندگیشان قرار دهند.

رئیس اندیشکده یقین خاطرنشان کرد: مادر شهیدان یزدانخواه که ۷۰ سال به عنوان یک آدم تراز زندگی کرده است امروزه دختران و پسران جوان از او به عنوان یک الگو یاد می‌کنند.

عباسی با بیان اینکه ۴۰ سال از اول انقلاب گذشت و پا به گام دوم این انقلاب گذاشته‌ایم، گفت: امیدواریم تا سال ۱۴۴۴ تمدن نوین اسلامی در سراسر جهان شکل بگیرد و درحالی که دشمنان به فکر این هستند که مساجد ما را به کلوب‌های شبانه تبدیل کنند اما به لطف الهی آمریکا را خواهیم گرفت و کاخ سفید را به حسینیه تبدیل خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه فتنه ۹۸ به حول قوه الهی به شکست خواهد انجامید افزود: امیدواریم کمتر از ۸۰۰ روز دیگر باید دولت جوان و مومن حزب‌اللهی سر کار بیاید و بتواند مجلس و دولتی با تمدن آرمانی را شکل دهد و مشکلات اقتصادی و اجتماعی را حل کند و تبعیض را کنار بزند.

این کارشناس مسائل استراتژیک افزود: این حرکت‌ها به زودی انجام می‌شود و جریان جوان مومن انقلابی مسائل امروز را در دست می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا