اسکان بیش از دو هزار مسافر فرهنگی در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به اسکان مسافران در فریدونکنار اظهارکرد: از تاریخ هفت تیرماه تاکنون تعداد دو هزار و ۹۵۷ نفر در قالب ۵۷۷ خانوار فرهنگی در مراکز اسکان آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار، اسکان پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد خانوار شامل هشت هزار و ۲۷۹ نفر روز فرهنگی هستند که در ۱۴ مدرسه اسکان داده شدند، خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال مسافران به صورت روزانه سرکشی و بازدید از مراکز اسکان توسط عوامل اجرایی ستاد اسکان نیز انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: امسال در راستای اسکان و ارائه خدمات مناسب به مسافران تابستانی،۱۴ مدرسه و ۱۱۶کلاس درس در نظر گرفته شده است که از مجموع ۱۱۶کلاس درس، ۹۶ کلاس درجه الف و ۲۰ کلاس درجه ب هستند و همچنین هفت کلاس قابلیت رزرو اینترنتی را دارند.

وی با بیان اینکه اسکان تابستانی مسافران در مدارس فریدونکنار از ۷ تیرماه آغاز و تا ۲۳ شهریورماه ادامه دارد یادآور شد: ظرفیت پذیرش مراکز اسکان فریدونکنار به میزان ۱۸ هزار نفر روز است و درحال حاضر بیشترین مسافر پذیرش شده از استان خراسان رضوی بوده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا