کمربندی فریدونکنار بدون هیچ نگرانی در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش بصیرنیوز، سیدمحمد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص وضعیت کمربندی فریدونکنار اظهار کرد: پروژه کمربندی فریدونکنار بعد از دو مرحله که پیمانکار آن لغو شده مجدد به مناقصه گذاشته و پیمانکار جدید خوشبختانه اعلام قیمت کرده و برای بررسی به کمیته فنی بازرگانی ارجاع داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته جاری قرارداد پیمانکار منعقد می‌شود، خاطرنشان کرد: بنابر زمانبندی صورت گرفته این پروژه در دی ماه به بهره‌برداری می‌رسد و از جمله پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تصریح کرد: مکانیزم کار و زمانبندی به نحوی تنظیم شده که هر دو جبهه کار فعال باشد و تمام تلاش مقام عالی وزارت و ارکان وزارت راه بر این است که این پروژه که متاسفانه سالیان سال به طول انجامیده به هر شکل ممکن در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

نظری تاکید کرد: جای هیچ نگرانی نیست چراکه عزم جدی برای تحقق این وعده وجود دارد و منابع آن پیش‌بینی شده است.

ساختمان اداره راه و شهرسازی فریدونکنار برای کوچک‌سازی دولت به فروش رسید

وی درخصوص انتقال اداره راه و شهرسازی فریدونکنار به بابلسر و فروش ساختمان این اداره گفت: پس از اینکه راهداری از راه و شهرسازی مجزا شد رسالت کاری ادارات کمتر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندارن ادامه داد: سازمان امور اداری استخدامی با تعریف چارت سازمانی برای استان مازندران فقط ۹ اداره درنظر گرفته که بسیاری از ادارات تجمیع و یکپارچه سازی شدند که برای نمونه شهرستان‌های قائمشهر، کیاکلا و جویبار در قائمشهر و شهرستان فریدونکنار هم به بابلسر ملحق شده است.

نظری اظهار کرد: هدف این کار صرفه جویی انرژی، هزینه نگهداری، هزینه پرسنل و کوچک‌سازی است که از سوی دولت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به فروش ساختمان اداره راه و شهرسازی فریدونکنار به فرد حقیقی، خاطرنشان کرد: این ساختمان‌ها منازل سازمانی هستند که باید بنابر مصوبه مجلس به فروش برسند و اعتبار آن به خزانه برگردد تا صرف پروژه‌های عمرانی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تصریح کرد: باتوجه به اینکه در عصر مجازی و دولت الکترونیک قرار داریم بسیاری از کارها به شکل آنلاین انجام می‌شود و همین امر موجب کمتر شدن ترددها و حضور شده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا