اظهارات رئیس سازمان محیط زیست غیرمنطقی و دروغ است

به گزارش بصیرنیوز، ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اظهارات اخیر رئیس سازمان محیط زیست، اظهار کرد: آقای کلانتری چگونه می گوید که ۱٫۳ میلیارد از سوی دولت به مجلس آمده درحالی که اصلا بودجه و لایحه دولت به صورت دلار به مجلس نمی‌آید که نشان می‌دهد حرف ایشان از اساس اشتباه محض است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته دفاع خیلی خوبی از سوی نمایندگان شمالی در زمینه بودجه صورت گرفت که به تصویب هم رسید و آقایان لاهوتی از گیلان و یوسف‌نژاد از مازندران صحبت‌های خیلی خوبی انجام دادند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به صحبت‌های خود در صحن مجلس برای موضوع پسماند، تصریح کرد: بنده در صحن مجلس خطاب به وزیر کشور در مورد موضوع پسماند سخنرانی داشتم که پس از آن قول مساعد برای پیگیری مشکلات پسماند مازندران داده شد.

نانواکناری با بیان اینکه قدم‌های خوبی در مازندران برای مشکلات زباله و پسماند برداشته شد گفت: کارخانه زباله‌سوز نوشهر درحال اتمام و کارخانه زباله‌سوز ساری پیشرفت ۵۰ درصدی دارد، همچنین به دنبال یک مکان برای جمع آوری زباله و تبدیل آن به انرژی در مرکز استان هستیم.

وی یادآور شد: چندی پیش جلسه‌ای با حضور نمایندگان مازندران و وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با گرفتن درصدی از کارخانه‌های آلاینده برگزار شد که با موافقت وزیر همراه بود و قرار است که مبلغ هزار میلیارد تومان از محل این درصدها برای زباله‌ها و پسماند شمال کشور اختصاص پیدا کند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه حرف‌های اخیر رئیس سازمان محیط زیست در مورد نمایندگان شمال کشور حرف رکیک و بدون رعایت ادب بوده است، خاطرنشان کرد: مشخص نیست که چرا کلانتری اظهارنظرهای غیرمنطقی، نادرست و دروغ محض را مطرح کردند و پس از آن در مصاحبه‌ای در بابلسر گفتند که دو سال پیش این اعتبار اختصاص داده شد که نشان از تناقض‌گویی دارد.

نانواکناری اظهار کرد: متاسفانه کلانتری فردی است که هیچ توجیهی نسبت به مسائل نیست و یک نفر باید ایشان را از خواب بیدار کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با اشاره به عدم دعوت نمایندگان مازندران در همایش روز ملی دریای خزر که در بابلسر برگزار شد، گفت:  آقای کلانتری به خاطر اینکه ترس از افشا شدن دروغ خود داشت در همایش ملی روز دریای خزر از نمایندگان دعوت نکردند که حداقل می‌بایست در حوزه‌ای که وارد می‌شوند با نماینده هماهنگی داشته باشند که این گلایه‌مندی به استاندار اطلاع داده شد که امیدواریم این موضوعات تکرار نشود و رئیس سازمان محیط‌زیست سر عقل بیاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا