گزارش بصیرنیوز از حال و هوای یک شب مانده تا سی و دومین وعده عاشقی/ مصلی قدس آماده مهمانی بزرگ

به گزارش بصیرنیوز،  لحظات زیبایی است همه در تکاپو برای میزبانی از مهمانانی که دعوت شده افراد خاصی هستند؛ این افراد حضور فیزیکی ندارند ولی می توان به راحتی همه جا آنها را احساس کرد، در تمام چهارسویت که نگاه می کنی عکس های این بزرگمردان است که لبخندهای زیبایی دارند و انگار از این همه تکاپو راضی هستند.

آری صحبت از مهمانی شهدا است، فریدونکنار به خود می بالد که برای سی و دومین سال مراسم یادواره شهدای را برگزار خواهد کرد، شهدایی که موجب افتخار شهر و کشور هستند.

ساعت از نیمه شب هم گذشته اما وقتی پا در مصلی قدس فریدونکنار می گذاری همچنان بسیاری از افراد در حال فعالیت هستند تا کارهای پایانی را به انجام برسانند.

از سوی دیگر مسئولین شهر جلسات مختلفی را برگزار می کنند تا هماهنگی بیشتری به وجود آید.

برگزاری یادواره شهدا اهداف دشمن را خنثی می کند

حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی امام جمعه فریدونکنار در حاشیه آماده‌سازی مراسم یادواره شهدای شهرستان و در گفت وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا در واقع احیای اهداف مقدس شهدا است که با این کار یک حرکت تبلیغی دینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمنان از یاد بردن سبک و سیره شهدا است که برگزاری یادواره ها می تواند این هدف دشمن را خنثی کند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: یادواره شهدا باید هر ساله با شکوه بیشتر برگزار شود تا بخشی از دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

شور و شعف وصف ناشدنی در مصلی قدس فریدونکنار حاکم است

اسدالله جعفری مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای فریدونکنار در گفت وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: یکی از محوری ترین موضوعاتی که رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب بر روی آن تاکید داشتند دشمن شناسی است و دشمن یکی از اهدافی که دارد هجمه علیه باورهای ما است.

وی با اشاره به اینکه سهم یادواره شهدا در خنثی کردن توطئه های دشمنان بسیار زیاد است گفت: بنابر اعلام مسئولان اداره کل آثار و حفظ ارزش های دفاع مقدس هر ساله بیش از هزار و ۵۰۰ یادواره شهدا در مازندران برگزار می شود که به نوعی در کشور رکورددار است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگهداریم و روحیه سلحشوری و جهاد و شهادت را تقویت کنیم می توان گام بلندی را در مصون نگهداشتن کشور برداشت.

جعفری افزود: معدن تمام نشدنی فرهنگ ایثار و شهادت محل خوبی برای استخراج ارزش ها است که جوانان زیادی در یادواره شهدا نقش آفرینی می کنند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه کمتر از ۲۰ ساعت به برگزاری سی و دومین یادواره شهدا فریدونکنار باقی است، به غیر از شور و شعف در مصلی قدس چیزی قابل مشاهده نیست که امیدواریم مردم خطه مبارک و شهرهای دیگر استان مازندران به مهمانی شهدا بیایند.

مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای فریدونکنار با اشاره به اینکه همه چیز مهیای میزبانی از مهمانان شهدا است گفت: تمامی هماهنگی ها انجام گرفته و دستگاه های اجرایی، خدماتی، امنیتی، انتظامی و پشتیبانی آمادگی کامل را برای پذیرش حداقل ۵ هزار نفر دارند.

گفتنی است مراسم سی و دومین سالگرد سرداران و ۳۵۰ شهید فریدونکنار پنجشنبه از ساعت ۲۱ به صرف شام و با سخنرانی حجت الاسلام مومنی و مداحی امیر عباسی در مصلی برگزار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا