منطق مقاومت، دشمنان را به زانو درآورد/ مبارزه با فساد؛ اتفاق مبارک گام دوم انقلاب

به گزارش بصیرنیوز، سیدعلی سلیلی در یادواره شهدای روستای مهلبان فریدونکنار اظهار کرد: شهدا از نخستین کسانی هستند که وارد بهشت می‌شوند و حق شفاعت دارند و امام حسین(ع) سرور شهدای عالم است.

وی با اشاره به اینکه توسل به امام حسین(ع) فقط نباید به اطعام‌دهی و ارادت زبانی باشد، خاطرنشان کرد: توسل امام حسین(ع) باید در سبک زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی هر فرد باشد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه منطق باید منطق حسینی باشد، تصریح کرد: منطق امام حسین(ع) در چارچوب شهادت‌طلبی است و کسانی که به دنبال عافیت‌طلبی و اشرافی‌گری هستند هیچگاه در منطق حسینی جای ندارند.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: شهادت موجب عزت انسان‌ها می‌شود و این مصداق را درحال حاضر می‌بینیم که پس از هزار و ۴۰۰ سال میلیون‌ها انسان به صورت پیاده‌روی در اربعین به کربلا می‌روند و به دنیا اعلام می‌کنند که اینجا مزار امام حسین(ع) است.

سلیلی با بیان اینکه ذلت ناپذیری و مقاومت یکی دیگر از منطق‌های حسینی است گفت: به فرموده امام حسین(ع) “کسی که مانند من است هیچگاه با یزید بیعت نمی‌کند” برخی افراد می‌گویند که تا کجا باید مقاومت کرد، باید بگوییم که همین مقاومت موحب شده دشمن در برابر ما زانو بزند.

وی ادامه داد: نتیجه مقاومت به غیر از کشور ما در دنیا نمایان شده است؛ کشور یمن و انصارالله که در مظلومیت به سر می‌برد با همین مقاومت توانسته نیمی از سهام عربستان و ارتش چند صد میلیارد دلاری این کشور را ساقط کنند و همچنین جریان حزب‌الله که روزی با سنگ می‌جنگیدند هم‌اکنون به قدرتی تبدیل شده و آقایی می‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: ما اگر به مقاومتان ادامه دهیم می‌توانیم به قله های عزت و افتخار برسیم و دشمن را به عقب میرانیم؛ مشاهده کردیم که به علت کوتاه نیامدن ایران از مواضع خود ترامپ مجبور شد جان بولتون را اخراج کند و بولتون همان آدمی بود که سه سال قبل در اظهاراتی گفته بود که در سال ۹۷ جشن پیروزی را در ایران می‌گیریم اما خودش رفت و عزت ایران ماند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اقدامات قضایی خوبی برای مبارزه با فساد درحال صورت گرفتن است، اظهار کرد: برخی افراد اینگونه اقدامات را جناحی می‌دانند که ریاست قوه قضاییه با بیان اینکه “اگر مصداقی از اقدام جناحی دارید نشان دهید” حجت را تمام کردند و بسیار خرسندیم که در گام دوم انقلاب اتفاقات مبارکی در مبارزه با فساد درحال انجام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا