برگزاری بیش از ۲۵۰ برنامه هفته دفاع مقدس در فریدونکنار/ ولایت‌پذیری و مقاومت از اصول مهم شهدای جنگ تحمیلی

به گزارش بصیرنیوز، عبدالله جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دفاع مقدس یک الگوی تمام نشدنی است که درس‌های زیادی می‌توان از آن گرفت و باتوجه به اینکه شیاطین غرب و شرق هر روز در پی آن هستند تا توطئه و فتنه‌ای را علیه اسلام و ولایت برنامه‌ریزی کنند بنابراین باید روحیه جهاد و شهادت و آرمان‌های شهدا زنده نگه داشته شود چراکه می‌تواند این توطئه‌ها را خنثی کند.

وی بر لزوم ادامه دادن راه شهدا توسط همه آحاد جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اصول شهدا را می‌توان ولایت‌پذیری و مقاومت نام برد که در این راه از بذل جان هم دریغ نکردند؛ اگر مسئولان برای خدمت به مردم راه و رسم شهدا را ادامه دهند و هر زمان خود را در جنگی ببینند که برای پیروز شدن در این جنگ باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس این ناحیه عنوان کرد: بیش از ۲۵۰ برنامه در سطح ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که در روز نخست این هفته اجرای صبحگاه مشترک و رژه خودرویی انجام شد.

جعفرزاده با بیان مهمترین برنامه‌های این هفته تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای محلات و اقشاری، برنامه آبروی کوچه _ افتخار محله، عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و مساجد و حضور و دیدار با جانبازان در آسایشگاه ساری از جمله برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس فریدونکنار است.

وی ادامه داد: در زمینه خدمات‌رسانی ویزیت رایگان بیماران، اردوهای جهادی یک و ۷ روزه و اهدای بسته‌های حمایتی لوازم‌التحریر به خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار افزود: برگزاری مسابقات قهرمانی و بومی محلی، گشت‌های رضویون و فراخوانی اعضای گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر از جمله برنامه‌های دیگری است که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در این ناحیه برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا