ارسال نذورات مردم فریدونکنار برای زائران اربعین به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان

به گزارش بصیرنیوز، محمدرضا آزادی کناری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هدایا و نذورات مردم فریدونکنار به موکب خدام‌الحسین(ع) امروز با بدرقه مسئولان و مردم این شهرستان به کربلای معلی ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردم اعم از نقدی و غیرنقدی در قالب ۸ دستگاه وسیله نقلیه سنگین اعزام شد، خاطرنشان کرد: این نذورات شامل موادغذایی، رفاهی، بهداشتی و درمانی است که جمع آوری شده تا عازم کربلا شود.

مسئول موکب خدام‌الحسین(ع) با بیان اینکه این موکب در سه نقطه مسیر کربلا در خدمت زائرین بزرگوار است، تصریح کرد: ۱۰ کیلومتری کربلا اولین اسکان ما بوده که خدمات بین راهی به زائرین داده می‌شود، عمود هزار و ۴۳۰ ایستگاه موکب دوم همراه با اقامت و پذیرایی و ایستگاه سوم موکب در خیابان شبره در کربلای معلی خواهد بود.

آزادی ارزش ریالی این نذورات را در حدود ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: به غیر از مبلغ ۳۰ میلیون تومان که توسط شهرداری و با تصویب شورای اسلامی شهر به موکب خدام‌الحسین(ع) اختصاص داده شد، مابقی کمک‌ها مردمی بوده است.

وی با اشاره به اینکه خادمین فریدونکناری نیز هفته آینده عازم کربلا می‌شوند، گفت: از ۱۸ مهر ماه خدمت به زائرین در کربلا شروع می‌شود.

مسئول موکب خدام‌الحسین(ع) با بیان اینکه مردم تا زمان حرکت خادمین می‌توانند نذورات خود را تحویل این موکب دهند، افزود: در حال حاضر وجه نقد برای تامین مخارج و بدهی‌های حاصل از خرید دارو ضروری است که می توان با ادامه کمک‌های مردمی تا پایان اربعین و بعد آن، این موارد را تامین کرد.

آزادی با اشاره به اینکه وجوه نقدی به حساب اعلام شده توسط مردم واریز شود، ادامه داد: جمع‌آوری نذورات طی چند مرحله توسط کاروان سیار موکب در روستاها انجام گرفته است.

وی افزود: شاید همه افراد نتوانند در مراسم پیاده روی اربعین حسینی حضور پیدا کنند اما می‌توانند در خدمت‌رسانی به زائرین کربلا شریک باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا