بازدید بیش از یک میلیون نفر در تابستان از فریدونکنار/ ۵۰۰ واحد خانه مسافر غیرمجاز در فریدونکنار وجود دارد

به گزارش بصیرنیوز، محمد شیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در سه ماهه تابستان امسال یک میلیون و صد هزار نفر از شهرستان فریدونکنار بازدید به‌عمل آوردند.

وی با اشاره به آمار بازدید از مراکز گردشگری، خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مراکز گردشگری فریدونکنار اعم از پارک، ساحل، بازار ماهی، جنگل‌ها و مراکز خرید بازدید کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدونکنار تصریح کرد: حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از ابتدای سال تا پایان شهریور از مناطق تفریحی و گردشگری فریدونکنار بازدید داشتند.

شیاری یادآور شد: ۸ کیلومتر نوار ساحلی، پارک لاله، جنگل‌های جزین و سوته، بازار ماهی، امامزادگان قاسم و سیدمحمد(ع) و مراکز خرید بین جاده فریدونکنار و بابلسر از جمله جاذبه‌های گردشگری فریدونکنار هستند.

وی اذعان کرد: شکایاتی از واحدهای اقامتی و پذیرایی صورت گرفته اما منجر به تشکیل پرونده نشده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدونکنار با بیان اینکه آمار تشکیل پرونده و صدور مجوز خانه مسافرهای این شهر رشد چشمگیری داشته است گفت: بیش از ۵۰۰ واحد خانه مسافر غیرمجاز در فریدونکنار وجود دارد که شناسایی آن‌ها صورت گرفته و تذکرات لازم برای اخذ مجوز داده شده که درحال اقدام هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا