کاهش آمار ولادت، طلاق و ازدواج در فریدونکنار/ “ابوالفضل” و “فاطمه” از نام‌های مورد علاقه فریدونکناری‌ها

به گزارش بصیرنیوز، مهدی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به آمار وقایع چهارگانه ثبت احوال در فریدونکنار اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۳۱۱ مورد ولادت در فریدونکنار رخ داده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۳۶۹ مورد بوده با کاهش ۱۵٫۷ درصدی رو به رو شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۶۴ مورد وفات در ۶ ماهه نخست امسال در فریدونکنار به وقوع پیوسته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۵۲ مورد بوده افزایش ۷٫۸ درصدی داشته است.

رئیس اداره ثبت احوال فریدونکنار با اشاره به آمار ازدواج و طلاق تصریح کرد: ۱۰۹ مورد طلاق و ۱۵۷ مورد ازدواج از ابتدای سال تا پایان شهریور به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که تعداد طلاق ۱۱۱ مورد و تعداد ازدواج ۲۰۷ مورد بوده به ترتیب کاهش ۱٫۸ و ۲۴ درصدی را شاهد هستیم.

این مسئول با بیان اسامی مورد علاقه فریدونکناری‌ها یادآور شد: بیشترین اسامی مورد علاقه فریدونکناری‌ها که برای فرزندان خود انتخاب می‌کنند، پسران به ترتیب ابوالفضل، علی، امیرعلی، محمد و رضا و برای دختران فاطمه، حلما، هانا، فاطمه‌زهرا و محیا است.

مجیدی از دریافت ۹۸ درصدی کارت ملی هوشمند توسط شهروندان فریدونکناری خبر داد و گفت: تاکنون ۹۸ درصد از مردم فریدونکنار کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده‌اند که امیدواریم دو درصد باقیمانده با مراجعه به اداره ثبت احوال هرچه سریعتر نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا