اختصاص اعتبار به بیش از ۱۰ پروژه در فریدونکنار و بابلسر

به گزارش بصیرنیوز، ولی‌الله نانواکناری طی گفت‌وگویی با اشاره به موارد مطرح شده در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با ریاست سازمان برنامه و بودجه استان مازندران اعتبار بخش زیادی از پروژه‌های شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار از جمله موارد مربوط به شهرداری فریدونکنار تامین و موافقت شد.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده مقرر شد برای کمک به شهرداری فریدونکنار برای جابه‌جایی تاسیسات آب، برق و گاز موجود در مکان اجرای پروژه میدان روبه‌روی بندر و تخصیص بودجه جاده سبز ساحلی (جاده سلامت) کمک‌هایی از طرف سازمان برنامه و بودجه به شهرداری فریدونکنار صورت گیرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس تصریح کرد: در همین زمینه طی هماهنگی انجام شده مقرر شد به‌زودی شهردار فریدونکنار در نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه ، اقدامات لازم را برای اخذ اعتبار ذکر شده را پیگیری کند.

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران یادآور شد: همچنین با هماهنگی‌های که میان سازمان برنامه و بودجه و اداره کل ورزش و جوانان مازندران انجام شد برای تامین اعتبار سالن‌های ورزشی حسین‌آباد، کاردگرمحله، احمدکلا و خانه بوکس بابلسر موافقت‌های لازم صورت گرفت.

نانواکناری گفت: تامین بودجه سد لاستیکی پازوار، ادامه لایروبی آب‌بندان‌ها و فاضلاب فریدونکنار و تامین منابع مالی پروژه های مربوط به وزارت راه و شهرسازی از جمله جاده بهنمیر به بابلسر و روشنایی کمربندی فریدونکنار از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا