با بدرقه مسئولان و شهروندان فریدونکناری؛

دختران فریدونکناری به رقابت‌های بین‌المللی کاراته باکو اعزام شدند

بصیر، دختران کاراته‌کای فریدونکناری صبح امروز (چهارشنبه) و با حضور مسئولان و شهروندان فریدونکناری به مسابقات بین‌المللی باکو اعزام شدند.

در آئین بدرقه این ورزشکاران که در امامزاده قاسم (ع) کاردگرمحله برگزار شد، سرپرست فرمانداری فریدونکنار، رئیس آموزش و پرورش، بخشداران بخش دهفری و مرکزی، ریاست کلانتری بخش دهفری، مسئولان اداره ورزش و جوانان، جمعی از شهروندان و خانواده‌های این ورزشکاران حضور داشتند.

زهرا کیانی مربی تیم اعزامی شهرستان فریدونکنار در حاشیه این مراسم و در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به اعضای این تیم اظهار کرد: مریم همایونی، کوثر آقاجانی، مونا پازواری، فاطمه‌زهرا ابراهیمی، هانیه امیرکلایی و فاطمه فاضلی به عنوان نفرات اعزامی از فریدونکنار در این مسابقات هستند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در چهار رده سنی زیر ۱۸ سال حوانان، نوجونان، نونهالان و خردسالان برگزار می‌شود.

مربی تیم کاراته دختران فریدونکنار با بیان اینکه بیش از ۳۰ کشور در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند گفت: پس از دو روز از حضور تیم‌ها در محل برگزاری مسابقات قرعه‌کشی انجام می‌شود.

کیانی افزود: با توجه به اینکه این نفرات در مسابقه‌های مختلفی شرکت کردند شناخت نسبی از حریفان خود دارند و ما امیدواریم که با ۳ نشان طلا به کشور بازگردیم.

وی در پایان با انتقاد از مسئولان اجرایی فریدونکنار و همچنین مدیران ورزشی این شهر بابت بی‌توجهی آنان نسبت به ورزشکاران یادآور شد: در حالی که کاراته کاهای فریدونکناری از بهترین ورزشکاران هستند و مدال‌های زیادی را کسب می‌کنند اما متاسفانه کمترین توجهی به آنان نمی‌شود و لازم است که مسئولان شهرستان فریدونکنار حمایت لازم را از این ورزشکاران داشته باشند.

به گزارش بصیرنیوز، رقابت‌های بین‌المللی کاراته دختران از ۳۰ دی تا ۵ بهمن در شهر باکو آذربایجان برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا