رهروان شهدا نباید بی‌طرف و بی‌شرف سیاسی باشند/ دولت سیره لیبرالی را در کشور دنبال می‌کند

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام علی‌اصغر دشتی در مراسم شانزدهمین یادواره شهدا روستای کوچک‌بیشه‌محله فریدونکنار اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا ارثیه گرانبهایی است که باید نسل به نسل انتقال پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه هرکسی که در مسیر شهدا و برگزاری یادواره شهدا بیشتر تلاش کند پاداش بیشتری دریافت می‌کند خاطرنشان کرد: شهدا از افراد معمولی بودند که خودشان را رشد و تعالی دادند و به جایگاه بالا رسیدند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه ما نیازمندیم که اباعبدالله(ع) از ما دستگیری کند تصریح کرد: اگر امام حسین(ع) در روز عاشورا فریاد یاری سر می‌دهد به خاطر این است که افراد بیشتری هدایت و وارد بهشت شوند.

دشتی ادامه داد: درحالی که شاید به صورت ظاهری پیروز جنگ کربلا لشگر یزید بود اما بعد از ۱۴۰۰ سال نام امام حسین(ع) جاودانه و نام یزید به زباله‌دان تاریخ سپرده شد.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد از اندک تهدید دشمن می‌ترسند گفت: ما وصل به قدرت الهی هستیم و درحالی که زمان جنگ کشورهای زیادی علیه ما بودند اما پیروزی از آن جمهوری اسلامی شد.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه چندین گروه شامل دست‌گیری اباعبدالله(ع) نمی‌شوند یادآور شد: نخستین دسته کسانی هستند که محبت دنیوی را در دلشان بالاتر از محبت اهل بیت قرار می‌دهند.

دشتی اظهار کرد: افرادی مانند پدران و مادران شهدا که با گذشت از عزیزان خود توانستند نهال اسلام و انقلاب را آبیاری کنند محبت ائمه را در قلب خود داشتند.

وی با اشاره به اینکه گروه دومی که دست‌گیری اهل بیت شامل حال آن‌ها نمی‌شود افرادی هستند که فکر می‌کنند بین حق و باطل راه سومی هم است، خاطرنشان کرد: کسانی که بین مسیر شهدا و منافقین، بین گفتمان امام و خط رهبری و گفتمان لیبرالی خط سومی قائل هستند در گروه دومی قرار می‌گیرند که دستگیری اهل‌بیت شامل آن‌ها نمی‌شود.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه انتظار شهدا از ما این است که برای خود خط مشی داشته باشیم تصریح کرد: کسی که در مسیر شهدا است نباید بی‌طرف و بی‌شرف سیاسی باشد؛ این روزها برخی از این بی‌شرفان سیاسی بازیکن فوتبالی را که شعار اطاعت از رهبری را بر روی پیراهنش نوشت مورد هجمه قرار می‌دهند.

دشتی افزود: کسانی که هر از چندگاهی مسائلی دروغین مانند موافقت رهبر انقلاب با تصویب و تایید لوایح FATF را مطرح می‌کنند به دنبال گم کردن مردم از مسیر اصلی هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه سیاست غلط دولت که سیره لیبرالی را در کشور دنبال کرد، موجب شد ۶ سال برای کاری که هیچ نتیجه‌ای نداشت دویدند و وقت و سرمایه و انرژی مملکت را هدر دادند و آخر به هیچ جایی نرسیدند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه مقاومت راه نهایی پیشرفت کشور است اظهار کرد: نتیجه مقاومت زدن پهپاد پیشرفته آمریکایی است.

دشتی با بیان اینکه کسی که فریاد پشت سر رهبری نزند و در خط رهبری نباشد یا منافق و یا احمق است خاطرنشان کرد: اگر ملت خواب باشند افرادی که در خط رهبری نیستند جسور می‌شوند و بحث‌هایی مانند رفراندوم را مطرح می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر در این شرایط درس شهدا را نگیریم و در انتخابات‌های بعدی رفوزه شویم باید در محکمه خون شهدا جواب‌گو باشیم.

این کارشناس مذهبی عنوان کرد: اگر کسانی بخواهند به این لیبرال‌های غرب‌زده خودفروخته متوسل شوند شک نکنند که در بزنگاه‌ها پشت رهبری را خالی خواهند کرد.

دشتی ادامه داد: هرکسی که نمی‌گذارد این انقلاب با سرعت به سمت اهداف عالیه خود حرکت کند یا از یهود و یا همپیمانان آن‌ها هستند.

وی با بیان اینکه در نقطه اوج قدرت و دارای منابع زیاد هستیم گفت: اینکه با این منابع زیاد و قدرتی که داریم دچار مشکلات اقتصادی باشیم بخش کوچکی مربوط به تحریم می‌شود اما بیشتر آن نشات گرفته از مدیریت سوء و هدف آنها خسته کردن مردم است.

این کارشناس مذهبی اظهار کرد: اگر جامعه به سمتی برود که از انقلاب و رهبری فاصله بگیرد عنایت امام زمان شامل حال ما نمی‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا