۱۵۰۰ فقره کارت سوخت در فریدونکنار معطل تحویل است

به گزارش بصیرنیوز، حامد قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باتوجه به اعلام سهمیه‌بندی و تغییر نرخ بنزین که موجب ازدحام برای دریافت کارت هوشمند سوخت شده، فقط برای روز جمعه ۷۰ فقره کارت سوخت در فریدونکنار توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: روز شنبه حدود ۳۰۰ فقره کارت سوخت توزیع شده و باتوجه به اینکه جمعیت برای دریافت کارت وجود دارد این رفم بالا می‌رود.

رئیس اداره پست فریدونکنار با اشاره به اینکه از شهروندان تقاضا داریم که همکاری لازم را با کارکنان این اداره داشته باشند، تصریح کرد: امیدواریم شهروندان با نظمی که از آنها سراغ داریم اقدام به دریافت کارت سوخت خود کنند و اگر هم کارت آن‌ها در مراکز پستی وجود نداشت راهنمایی لازم برای اقدامات بعدی توسط پرسنل اداره پست فریدونکنار صورت می‌گیرد.

قاسم‌زاده یادآور شد: برای مثال اگر کارت سوخت به اشتباه به پست شهرستان یا استان دیگر تحویل شده باشد راهنمایی لازم صورت می‌گیرد تا با مراجعه به سایت مربوطه درخواست داده تا دوباره برای آن‌ها ارسال شود یا اینکه کارت سوختی که برای سنوات قبل بوده و به دلیل عدم استفاده منقضی شده باید به مراکز پلیس ۱۰+ مراجعه کرده و درخواست دهند تا هرچه سریعتر کار آن‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه تا چند روز آینده شلوغی‌ها با تحویل کارت سوخت کاهش پیدا می‌کند گفت: حدود ۷۰۰ فقره کارت سوخت تاکنون هم در مراکز و هم در منازل تحویل شهروندان فریدونکناری شده است و درحال حاضر هم هزار و ۵۰۰ فقره کارت سوخت در باجه معطله پست قرار دارد که نیاز است شهروندان با مراجعه به اداره پست کارت‌های خود را تحویل بگیرند.

رئیس اداره پست فریدونکنار تاکید کرد: به دنبال سریعترین راه برای درخواست مراجعه کنندگان هستیم و به همین منظور دو باجه اختصاصی برای تحویل کارت سوخت درنظر گرفتیم و همچنین ساعت کشیک ما هم تا زمان حضور مراجعه کننده ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا