تقارن چهل سالگی بسیج با گام دوم انقلاب نوید امیدبخشی است

به گزارش بصیرنیوز، علی محسنی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: امسال بسیج به چله خود رسیده و بسیجیان در طول چهل سال عمر بسیج ثابت کردند که دارای پختگی هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در فریدونکنار، خاطرنشان کرد: دیدار با امام جمعه، عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری یادواره شهدا روستای ازباران از جمله برنامه‌هایی بود که در روز نخست هفته بسیج برگزار شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از برگزاری ۴۵۰ عنوان برنامه در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: شاخص‌ترین برنامه هفته بسیج در روز ۵ آذر اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان با عنوان شکوه اقتدار و مقاومت است که از ساعت ۸ صبح همراه با ایجاد نمایشگاه دستاوردهای بسیج در سالن ورزشی شهدا برگزار می‌شود.

محسنی افزود: چهل سالگی تاسیس بسیج مستضعفین مقارن با آغاز گام دوم انقلاب اسلامی، نوید امیدبخشی و تداوم حرکت پیش رونده نظام جمهوری اسلامی برای تحقق آرمان‌های بلند است.

وی با بیان اینکه بسیج در طول چهل سال مقاومت و بصیرت را به‌دنبال خودش دارد گفت: بسیج جبران کننده خلاها، دارای کلید طلایی حل مشکلات کشور، از لشگر قطعی امام زمان و دارای آیات الهی و از جنس انقلاب است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار یادآور شد: بسیجی به ابزارهای دنیایی مانند پول و جاه و جلال وابسته نیست بلکه معیار بسیجی بصیرت و ایمان است که از دل او می‌جوشد و او را به حرکت وا می‌دارد.

محسنی با اشاره به اینکه بسیجی در تمامی عرصه‌ها و هرجایی که انقلاب به آن نیاز دارد حضور همه جانبه دارد اظهار کرد: در سال ۹۶ بنابر نظر فرمانده معظم کل قوا دوران اعتلا بسیج نامگذاری شده و اعتلا بسیج و رشد آن در کشف مسائل جامعه و برطرف کردن آن است.

وی مهمترین ویژگی برنامه‌های بسیج را حل مسائل عمومی مردم دانست و خاطرنشان کرد: در مجمع بسیج فریدونکنار ۷ گروه تخصصی شامل ۱۳۰ نفر بسیجی نخبه تشکیل شده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار ادامه داد: ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه با هدف تولید اشتغال و رفع مشکلات مردم، تشکیل گروه‌های محرومیت‌زدایی، اجرا گشت محله محور رضویون برای ایجاد امنیت پایدار، طرح شهید رهنمون برای ویزیت رایگان، طرح میز خدمت جهادی با هدف کمک به کارآمدی نظام اداری کشور و طرح بسیج همگام با کشاورز با هدف افزایش محصولات کشاورزی بخشی از برنامه‌های اعتلا بسیج است.

محسنی تصریح کرد: ما نباید فراموش کنیم که میراث سیدالشهدا و یاران باوفایش و سایر شهدا به دست ما رسیده و به فرموده امام خمینی(ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است و اگر این نظام شکست بخورد اسلام بیش از ۱۰۰ سال به عقب برمی‌گردد.

وی عنوان کرد: با هوشیاری مردم بصیر و ولایت‌مدار خطه مبارک و تلاش شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی، انتظامی، سپاه و بسیج هیچ مشکلی در شهرستان فریدونکنار به وجود نیامد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند”تمام گرفتاری ما از آمریکا است”، افزود: به مسئولان تاکید می‌کنم تنها راه مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است و امروز هرکسی که دلش برای نظام و انقلاب می‌تپد باید پای کار باشد چراکه دشمنان انقلاب و اسلام باهم متحد و منسجم شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا