مزدوران استکبار، موجب آسیب به جان و مال مردم ایران شدند/ لزوم تلاش مسئولان برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز جمعه فریدونکنار اظهار کرد: خداوند به بسیجیان بشارت رضایت و وعده بهشت و نعمت‌های همیشگی می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج فقط جوانان امروز نیستند بلکه همه افرادی که برای ترویج دین و شریعت رسول عصر خویش تلاش کرده‌اند مصداق بسیجی هستند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: بسیج با اخلاص و با بصیرت عمل می‌کند و از تصمیمات احساسی و تعصبی پرهیز کرده و با خردورزی و آرمانگرایی به دنبال اهداف خود هستند.

جلالی با بیان اینکه بسیجی خمود و بی‌اطلاع نیست گفت: وجود برخی از سختی‌ها و مشکلات مانع دست برداشتن بسیج از اسلام و انقلاب نمی‌شود و دشمنان هم فهمیدند که با ملت ۸۰ میلیونی بسیجی طرف هستند و این تحریم‌ها دیگر اثری ندارد.

وی افزود: از دیگر ویژگی‌های بسیج تابعیت از ولایت فقیه است که تکلیف شرعی خودشان می‌دانند و هیچگاه از این موضوع تخطی نمی‌کند و آماده به‌کار هستند.

امام جمعه فریدونکنار یادآور شد: درحالی که برخی از افراد در بیرون از فریدونکنار علیه این شهرستان تبلیغ می‌کنند اما مردم ولایتمدار خطه مبارک با متانت بار دیگر ثابت کرده‌اند که گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و از همه مردم شریف و ولایت‌مدار فریدونکنار قدردانی می‌کنم.

جلالی ادامه داد: همچنین از نیروهای اطلاعاتی و انتظامی و مسئولانی که در آرام نگه داشتن شهر تلاش کردند کمال قدردانی را داریم.

وی با اشاره به اینکه همه باید تابع تصمیم سران قوا و بیانات رهبری باشیم، اظهار کرد: باتوجه به اینکه بنزین از ۶ سال قبل تاکنون همین قیمت بوده به عقیده بسیاری از افراد این تغییر قیمت باید صورت می‌گرفت اما در نحوه اجرا و اعلام تغییر نرخ، کیفیت لازم صورت نگرفته است.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: مسئولان باید با تمام توان در زمینه نظارت بر قیمت کالاهای دیگر تلاش کنند تا به مردم فشار وارد نشود.

جلالی تصریح کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که برای راه‌انداختن کار مردم در مسئولیت هستند و خود را غریبه با مردم ندانند.

امام جمعه فریدونکنار گفت: متاسفانه در قضایای اخیر برخی از مزدوران کشورهای استکباری با بی‌ایمانی محض اقدام به آتش زدن جهیزیه یک دختر و شهادت تعدادی از نیروهای نظامی و مردم عادی کردند.

وی خاطرنشان کرد: درحالی که آمریکا با استقرار یک پایگاه در ژاپن جق برگزاری یک رزمایش را از این کشور گرفته است اما در جمهوری اسلامی به راحتی رزمایش‌های مختلف برگزار می‌شود و این نشان از عزت و اقتداری است که با صبر و مقاومت ملت ایران به دست آمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا