بسیجیان دل‌بستگی دنیایی ندارند/ دوره “شعبان بی‌مخ‌ها” در ایران گذشته است

به گزارش بصیرنیوز، حسین نام‌نژاد در اجتماع باشکوه بسیجیان فریدونکنار به مناسبت روز بسیج اظهار کرد: قرآن به مومنان دستور می‌دهد که در مقابل کفار شجاعانه بجنگند و دشمن را از پای دربیاورند.

وی با اشاره به اینکه جنگ حق و باطل برای امتحان مردم است خاطرنشان کرد: درحالی که عرب‌ها بعثت و غدیر را دیدند اما در روز عاشورا سر ناطق قرآن را بریدند و جشن گرفتند و به عاقبت بدی دچار شدند اما ملت ایران نادیده به خدا و فرستادگانش ایمان آوردند و به این ایمان استوار باقی مانده‌اند.

این راوی دفاع مقدس با بیان جمله‌ای از امام خمینی(ره) که فرمودند “بسیج مدرسه عشق است” تصریح کرد: درحالی که بسیجیان ابتدای انقلاب دلبستگی‌های زیادی در دنیا داشتند اما از تمام این دلبستگی‌ها دست کشیدند و برای حفظ انقلاب اسلامی، دفاع از کشور و ناموس به جبهه‌های جنگ اعزام شدند.

نام‌نژاد با اشاره به وقایع رخ داده اخیر کشور گفت: فتنه‌گران باید بدانند که اگر این مردم حرف حق و اعتراض نسبت به عملکرد دولت و مجریان کشور دارند با روش‌های قانونی عمل می‌کنند و هیچگاه به اموال عمومی و خصوصی آسیب نمی‌رسانند.

وی ادامه داد: برخی‌ها فکر کردند که دوره مصدق است که با “شعبان بی‌مخ‌ها” این کشور را آسیب بزنند اما باید بدانند که این سرزمین نظرکرده خدا و ائمه است.

این یادگار دفاع مقدس خاطرنشان کرد: خون هزاران شهید پشتیبان این انقلاب است و اجازه نمی‌دهد کسی به این کشور دهن کجی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا