عزت و جاودانگی سردار سلیمانی با شهادت ماندگار است/پاسخ سخت در انتظار جنایتکاران

به گزارش بصیرنیوز،حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه فریدونکنار اظهار کرد: شهادت سردار مجاهد اسلام حاج قاسم سلیمانی داغ سنگینی بر دل ما بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی افراد ناآگاه این موضوع را مطرح می‌کنند که چه لزومی دارد ما جان و مال خود را برای کشورهای دیگر هزینه کنیم؛ درحالی که نجات مستضعفان عالم دستور صریح قرآن است و کسانی که در این راه از جانشان می‌گذرند شهید محسوب می‌شوند.

امام جمعه موقت فریدونکنار تصریح کرد: بنابر آیات قرآن با کفار و ظالمان باید مبارزه کرد چراکه خداوند سرپرست مومنان است.

ابراهیم‌نژاد ادامه داد: درحالی که برخی از روشنفکرمابان دم از سازش مذاکره با آمریکا می‌زنند باید از آن ها سوال کرد که این شهادت را چگونه توصیف می‌کنند.

وی افزود: کسانی که مانند سردار سلیمانی برای دفاع از اسلام همه جا حضور دارند مصداق مجاهد راه خدا و مشمول رحمت حق هستند نه آنانی که نان را به نرخ روز می‌خورند.

امام جمعه موقت فریدونکنار ادامه داد: تربیت یافتگی سردار سلیمانی در مکتب اسلام و امام که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند نشان از شجاعت و ایثار ایشان دارد.

ابراهیم نژاد اظهار کرد: ترامپ شاید بتواند سردار سلیمانی را به شهادت برساند اما قادر نیست عزت و جاودانگی این سردار را از بین ببرد چراکه حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب اسلام است.

وی گفت: تلخی فقدان سرداران و بزرگان فقط مختص در زمان ما نیست بلکه ریشه تاریخی از دوره پیامبر اکرم(ص) تاکنون دارد اما قاتلان شهادت سردار سلیمانی باید بدانند که پاسخ سختی به آن‌ها داده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا