شهادت سردار سلیمانی از حماقت و دیوانگی آمریکا بود/ منتظر سلیمانی‌های جدید هستیم

به گزارش بصیرنیوز، محمدمهدی نصیری در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی دارای شخصیتی بسیار بالا بوده‌اند که محدود به سیاست‌ها و جناح‌های سیاسی داخل کشور نمی‌شدند.

وی با بیان اینکه گرایش‌های مختلف فکری و اعتقادی دلبستگی عجیبی به سردار سلیمانی داشتند خاطرنشان کرد: در زندگی روزمره بسیاری از افرادی که دارای سبک‌های زندگی متفاوت هستند و عرف جامعه نظر مثبتی نسبت به نوع پوشش و اعتقادات آن‌ها ندارند نسبت به سردار سلیمانی علاقه‌مندی فروانی دارند.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: همه مردم به فرمانده دلاور اسلام حاج قاسم سلیمانی عشق می‌ورزیدند و موجب افتخار تاریخ ایران هستند.

نصیری ادامه داد: شخصیت سردار سلیمانی را می‌توان در قالب یک شخصیت بین‌المللی تعریف کرد که در معادلات منطقه‌ای و جهانی تاثیرگذار و مورد احترام بود.

وی با اشاره به ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا گفت: این رفتار خارج از تمام پروتکل‌ها بوده که می‌توان آن را به نوعی حماقت و دیوانگی آمریکایی‌ها دانست.

فرماندار فریدونکنار ادامه داد: همچنان که از ابتدای انقلاب ترورهای زیادی در کشور رخ داده اما راه آن شهدا ادامه پیدا کرده، و ما منتظر سلیمانی‌های جدیدی برای ادامه مسیر »حاج قاسم« هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا