انعکاس پیام ضعف به دشمن موجب شهادت سردار سلیمانی

به گزارش بصیرنیوز، سردار محمدرضا آزادی در مراسم گرامی‌داشت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی که در مسجد صاحب‌الزمان(عج) فیروزآباد فریدونکنار برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی نماد مقاومت اسلامی و مالک اشتر امام عصر بود؛ سردار سلیمانی مظهر عزت ملی و پرچمدار افتخار و اقتدار ایران اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه فقدان سردار سلیمانی امت اسلامی را داغدار کرد خاطرنشان کرد: این سردار در طول عمر پاسداری خود همیشه در جهاد راه خدا بود.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه سردار سلیمانی از جمله فرمانده‌هان اصلی بود که رژیم کودک‌کش اسرائیل را متوقف کرد، گفت: پس از متوقف شدن رژیم صهیونیستی کشورهای استکباری از جمله آمریکا در پی تشکیل داعش برای امنیت اسرائیل برآمد.

آزادی با اشاره به اینکه پس از تشکیل داعش کشور سوریه در معرض سقوط قرار داشت تصریح کرد: با رشادت‌های سردار سلیمانی و رهنمودهای ولی فقیه داعش از بین رفت که از خیر و برکت چهل ساله سیاسی و نظامی این سردار است.

این رزمنده مدافع حرم، ایجاد آشوب داخلی را راه سوم آمریکا و اسرائیل برای ناامنی در کشورهای ایران، عراق و لبنان برشمرد و یادآور شد: دشمن با ایجاد آشوب‌های اخیر در کشورهای مقاومت به دنبال ناامنی و فتنه بود که خون سردار سلیمانی این توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

وی افزود: باتوجه به اینکه در قضایای اخیر عناصر قدرت کشور تضعیف شدند و پیام ضعف از داخل به بیرون انعکاس پیدا کرد، دشمنان به خود اجازه دادند که نماد قدرت جمهوری اسلامی را به شهادت برسانند.

آزادی اظهار کرد: دشمن از ابتدا به دنبال وادار کردن مسئولان جمهوری اسلامی برای کنارگذاشتن ولایت فقیه، نداشتن سپاه، آشتی با اسرائیل، آزادی زنان و کنارگذاشتن شورای نگهبان بود تا بتواند به کشور آسیب برساند.

این یادگار دفاع مقدس خاطرنشان کرد: درحالی که برجام قرار بود تحریم‌ها را رفع کند اما متاسفانه هر روز تحریم‌های جدیدتر برای کشور وضع می‌شود و همچنان دولت‌مردان به آن تکیه کرده‌اند که همه این موارد پیام ضعف مسئولان دولتی برای دشمنان است و آن‌ها به خوبی از آن سوءاستفاده می‌کنند.

این رزمنده مدافع حرم با اشاره به اینکه عقب‌نشینی کردن برخی از مسئولین موجب جنایت دشمنان می‌شود تصریح کرد: اگر حواسمان نباشد چنان سیلی دریافت می‌کنیم که قدرت بلند شدن را نداشته باشیم.

وی با بیان عوامل شروع جنگ عراق علیه ایران گفت: ریاست جمهوری بنی‌صدر به‌عنوان شخصیت لیبرال، نفوذ منافقین در کشور و دانشگاه‌ها و تضعیف ارتش از عوامل حمله عراق و صدام علیه کشور ما بود.

آزادی یاداور شد: به فرموده قرآن باید در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و امنیتی قوی شویم تا دشمن جرات تجاوز و حمله به کشور ما را به خود ندهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا